Courage و BrookeAB بخشی از جشن چهارمین سالگرد PUBG Mobile خواهند بود.

Courage و BrookeAB بخشی از جشن چهارمین سالگرد PUBG Mobile خواهند بود.

PUBG Mobile در 19 مارس سال چهارم از عرضه خود را جشن می‌گیرد. و برای جشن گرفتن این مناسبت، میزبان یک جشن سالگرد است. این جشن در 21 مارس با حضور مهمانان بزرگی مانند 100 Thieves’ Brooke “BrookeAB” Ashley و Jack “Courage” Dunlop برگزار می شود.

در حال حاضر، تقریباً هیچ جزئیاتی در مورد این حزب فاش نشده است. این در یوتیوب با پخش برنامه ریزی شده برای 21 مارس در ساعت 4 بعد از ظهر CT انجام می شود. در توضیحات ویدیو آمده است که «سازندگان محتوای مورد علاقه شما و مهمانان مشهور» که شامل Courage و BrookeAB می‌شود، شرکت خواهند کرد. بازیکنان می توانند انتظار حضور مهمان از چهره های دیگر را نیز داشته باشند.

در حالی که مشخص نیست این مهمانی چه چیزی برای بازیکنان در نظر گرفته است، تنسنت در توییتی اعلام کرد که برای جشن گرفتن برای طرفدارانی که در آن شرکت می کنند، “جوایز شگفت انگیز” اعطا خواهد کرد.

 

PUBG Mobile مدتی است که جشن های سالگرد بازی را به اشتراک گذاشته است و محتوای آخرین پچ بازی نیز این مناسبت را نشان می دهد. به‌روزرسانی 1.9 بازی حالت Vibrant Anniversary Mode را معرفی کرده است که در آن بازیکنان می‌توانند لباس‌های رنگارنگ بپوشند، در میدان نبرد هوایی به آسمان بروند و با دوچرخه برانند. PUBG Mobile همچنین میزبان یک جایزه آیفون 13 به مناسبت چهارمین سالگرد تولد خود است.

جزئیات جشن جشن باید در روزهای آینده فاش شود. در غیر این صورت، بازیکنان باید در تاریخ 21 مارس هماهنگ شوند تا بدانند مهمانی چه چیزی را در اختیار دارد.

بزرگترین رویداد جدید پابجی موبایل با نام Vibrant Anniversary به مناسبت چهارمین سالگرد بازی در دسترس قرار می گیرد. رنگ و نمای جدیدی به کارت لباس بازی می بخشد. همانطور که می بینید، بازی پابجی تاکنون از پرداختن به جنبه های انیمیشن پرهیز کرده و با Fortnite مخالفت کرده است. اما رویداد جدید فضای بازی را کمی نرم می کند. بازیکنان می توانند توپ های رنگی را روی نقشه پیدا کنند و از آنها برای تغییر رنگ اشیا و همچنین فعال کردن “نمایش های ویژه” استفاده کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت