پابجی موبایل در انیمیشن ARCANE

شراکت PUBG MOBILE و RIOT GAMES برای آوردن RUNETERRA به مپ ERANGEL در جشن LEAGUE of LEGENDS انیمیشن سری ARCANE

شخصیت‌ها، آیتم‌ها، حالت‌های بازی و مکان‌های مبتنی بر سری انیمیشن جدید Riot، Arcane، به همراه عناصر گیم‌پلی جدید در PUBG MOBILE نسخه 1.7 به مپ Erangel خواهند آمد.

انتشار به‌روزرسانی‌ها در اواسط نوامبر به عنوان بخشی از به‌روزرسانی نسخه 1.7 آغاز می‌شود و به طرفداران تجربه‌های جدید منحصربه‌فردی را در یکی از اولین مشارکت‌های Riot ارائه می‌کند تا دنیای League of Legends را برای بازیکنان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان بیاورد .

 

وینسنت وانگ، رئیس انتشارات PUBG MOBILE، Tencent Games: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با Riot Games همکاری می‌کنیم تا اولین مجموعه انیمیشن لیگ افسانه‌ها را جشن بگیریم . Runeterra یکی از دوست‌داشتنی‌ترین جهان‌ها در بازی است، و اینکه بتوانیم آن جادو را به PUBG MOBILE بیاوریم و در عین حال از انتشار Arcane نیز پشتیبانی کنیم ، فرصتی شگفت‌انگیز است. ما با به‌روزرسانی نسخه 1.7 چیزهای زیادی را برای بازیکنان خود آماده کرده‌ایم.

از جمله گیم‌ پلی کاملاً جدیدی که قبلاً هرگز آنها را آزمایش نکرده‌ایم، بنابراین نمی‌توانیم منتظر باشیم.»

در هر به‌روزرسانی بازی، PUBG MOBILE محتوای جدید، جالب و جذاب را از طریق مشارکت با ویژگی‌های سرگرمی کلیدی در فیلم‌ها و بازی‌ها و همچنین همکاری با موسیقی‌دانان، افراد مشهور و غیره در اختیار بازیکنان خود قرار می‌دهد. این اولین همکاری بین PUBG MOBILE و Riot Games است و همچنین زمینه های بازی و حالت های جدید بازی را با الهام از Arcane به دنیای PUBG MOBILE می آورد .

 

منتظر جزئیات بیشتر در مورد شراکت PUBG MOBILE x Arcane هستیم تا با عرضه به‌روزرسانی PUBG MOBILE نسخه 1.7 در اواسط نوامبر فاش شود .

 

 

PUBG MOBILE برای دانلود رایگان در اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس است.

 

درباره PUBG MOBILE

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که به اختصار به آن پابجی PUBG گفته می شود از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال است.بازی در سبک بتل رویال بدین شکل است که شما در یک نقشه به همراه 99 نفر دیگر حضور دارید و باید سعی کنید تا بصورت تک نفره یا در تیم‌های دو نفره یا چهار نفره به مبارزه با یکدیگر بپردازید. آخرین شخص یا آخرین تیمی که زنده ماند، برنده مسابقه خواهد بود. نقشه بازی بسیار بزرگ است و در ابتدا شما در هواپیما حضور دارید که باید با چتر نجات روی زمین فرود بیایید. در ابتدا هیچ سلاحی ندارید؛ پس باید به سرعت جعبه‌ها و خانه‌ها را جستجو کرده و دنبال اسلحه، مهمات، کوله پشتی و جلیقه بگردید. هنگام فرود آمدن در مکان‌های شلوغ، اولین کسی که اسلحه پیدا کند شانس بیشتری برای نجات پیدا کردن از آن مخمصه دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر، از کانال های اجتماعی رسمی PUBG MOBILE در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و یوتیوب دیدن کنید .

 

درباره RIOT GAMES

Riot Games در سال 2006 برای توسعه، انتشار و پشتیبانی از بازیکنان محور ترین بازی های جهان تاسیس شد. در سال 2009، Riot اولین عنوان خود را با نام League of Legends منتشر کرد که با استقبال جهانی روبرو شد. League به عنوان پربازیگرترین بازی رایانه‌های شخصی در جهان و محرک اصلی رشد انفجاری ورزش‌های الکترونیکی تبدیل شده است.

همانطور که لیگ وارد دهه دوم خود می شود، Riot به تکامل بازی ادامه می‌دهد. در عین حال تجربیات جدیدی را نیز به بازیکنان با تاکتیک ها و عناوین متعدد در حال انجام ارائه می دهد.

Riot توسط برندون بک و مارک مریل تأسیس و توسط مدیر عامل شرکت نیکولو لورن رهبری می شود. مقر آن در لس آنجلس، کالیفرنیا است. همچنین دارای 3000 شورشگر در بیش از 20 دفتر در سراسر جهان است.

درباره ARCANE

نتفلیکس و ریوت گیمز با مجموعه رویدادهای متحرک Arcane، فرنچایز League of Legends را به تلویزیون می آورند. این مجموعه همچنین بر روی ویدیوی Tencent در چین در دسترس خواهد بود و اولین سریال Riot Games برای تلویزیون است. داستان Arcane در لیگ محبوب جهانی Riot’s League of Legends IP یک مجموعه انیمیشنی است.این داستان توسط Riot Games با همکاری Fortice Productions ساخته و تولید شده است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت