پروتکل Callisto دیگر در PUBG Universe وجود ندارد.

پروتکل Callisto دیگر در PUBG Universe وجود ندارد

 

پروتکل Callisto از استودیو Striking Distance می آید و منشا آن توسط کرافتن منتشر شده است. اخیراً جزئیات جدیدی در مورد توسعه و گیم پلی آداب کالیستو به اشتراک گذاشته شده است و اطلاعاتی که در مورد ارتباط یا عدم وجود آن با Crafton pubg : battlefield به اشتراک گذاشته شده است .

به وضوح بیان شد که پروتکل کالیستو متعلق به جدول زمانی متعارف pubg: میدان نبرد است، با این حال، از زمانی که این اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است، توضیح داده شده و به نظر می رسد ارتباطی دور از ذهن باشد. Callisto Protocol And pubg: battlefield در حال حاضر مسیر خود را طی کرده است.

 

پروتکل Callisto Dev Art Concept Grotesque را به اشتراک می گذارد

در پستی که اوایل امروز منتشر شد، اسکافیلد اعلام کرد که پروتکل کالیستو در واقع «جهان، داستان و جهان خودش» است. قبول کنید که پروتکل کالیستو باید با اولین تایم لاین pubg مطابقت داشته باشد. ظاهراً برای تجسم این رابطه از هر گونه تدارکات روایی گذشته و بنابراین دیگر وجود ندارد. مشخص نیست که چرا این تغییر به طور خاص انجام شده است.به نظر می رسد یک تغییر ناگهانی باشد، اما اسکافیلد بیان می کند که پروتکل کالیستو “هنوز برای طرفداران کمی شگفت انگیز خواهد بود”، که می تواند به این معنی باشد که تخم مرغ های عید پاک میدان نبرد هنوز هم می توانند گنجانده شوند.

احتمالاً این تصمیم در چارچوب بازخورد طرفداران گرفته شده است که رابطه بین دو بازی را زیر سوال می برد.

این جداسازی دقیق همانطور که اسکافیلد توضیح داد نشان می دهد که رابطه pubg: battlefield هیچ کاری برای IP انجام نداده است و اسکافیلد نمی خواهد با عنوان چشمگیر بتل رویال مرتبط شود.

در واقع، علاقه مندان به این ارتباط روایی به دلیل پیامدهای آن برای داستان پروتکل کالیستو،نگران بودند. این امر مسلماً مانع از غوطه ور شدن طرفداران در IP جدید اکشن و ترسناک اسکافیلد می شد، اما طرفداران اکنون می توانند خشنود یا ناراضی باشند. پروتکل Callisto تصمیم برای پذیرش جهان بومی خودگرفته است.

اطلاعات جدید در مورد پروتکل کالیستو اسلحه‌های خاص دقیقی که بازیکنان در اختیار خواهند داشت، موجودات بیوفاژی که با آن‌ها مواجه خواهند شد، و اعلام اینکه جاش دوهامل بازیگر نقش قهرمان اصلی جیکوب لی است. به محض اینکه جزئیات همچنان در معرض دید عموم قرار گیرد، به‌زودی بیشتر اعلام و نمایش داده می‌شود، با نمایش دموها، اسکرین شات‌ها و سایر محتواها مطمئناً. پروتکل کالیستو پشت درهای بسته

Callisto Protocol در سال 2022 برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر شد.

خروج Callisto Protocol قبل از بازسازی Dead Space برای هر دو بازی خوب است!

 

 

 

پروتکل CALLISTO بخشی از اتم دوردست از جهان PUBG نیست.

این یکی از اولین کسانی بود که پروتکل Callisto را معرفی کرد. اکنون مشخص شده است که قرار است بخشی از دنیای PUBG: Battlegrounds باشد. جزئیاتی که با توجه به اینکه هر دو بازی توسط Krafton منتشر شده اند بسیار منطقی بود. یک لینک غیر معمول گلن شوفیلد این هفته اعلام کرد که بازی جدید او «دیگر در دنیای PUBG اتفاق نمی‌افتد» و از زمانی که آن اعلامیه منتشر شد. این بازی تبدیل به یکی از وظایف خودش شده است.

Schofield این خبر را در مورد روابط شدید بین Callisto و PUBG در توییتر به اشتراک گذاشت. او تصویر را با جزئیاتی کاملاً معمولی در مورد بازی منتشر کرد. زیرا کاملاً منطقی است، با توجه به اینکه ما واقعاً هرگز یاد نگرفتیم که چگونه بازی به PUBG متصل می شود، اما برای کسانی که از بازی بتل رویال لذت می برند و به دنبال سرنخ می گردند. برای این ارتباط از دست رفته، می تواند ناامید کننده باشد.

The Game، داستان خودش و جهان، یک بازی به سبک FYI است. این در دنیای PUBG اتفاق نمی افتد. اولین چیزی که در فضای PuBG وجود داشت این بود که وارد یک دوره جهانی شد، اما به دنیای خودش رشد کرد. PUBG عالیه ما هنوز چند سورپرایز برای طرفداران خواهیم داشت، اما TCP در دنیای خودش، در داستان خودش و در جهان خودش است.

 

ما حتی نمی دانستیم که چگونه بازی به PUBG متصل می شود. و نبود آن ارتباط خیلی ها را آزار نمی دهد. اصلاً چگونه کار می کند؟ PUBG داستانی دارد که به نظر می رسد با انتشار نقشه های جدید و سایر به روز رسانی ها به تاریخ بسیار بهتری می رسد. اما در هسته آن هنوز یک بازی والنزا است. یک زندان فضایی پر از موجودات هیولایی که از یک فیلم ترسناک بیرون کشیده شده اند، ممکن است از همان ابتدا کار سختی بوده باشد. بنابراین شاید بهترین کار برای همه باشد که آزادانه پروتکل Callisto و PUBG را از یکدیگر جدا نگه دارند.

این افشاگری در مورد پروتکل کالیستو تنها آخرین افشاگری از چندین افشاگری است که اخیراً فاش شده است. افرادی که مشتاقانه منتظر این بازی بودند از اسکرین شات های فاش کننده ای لذت بردند که هیولاها و جزئیات زیادی را در مورد قهرمان داستان نشان می داد. هنوز تاریخ انتشار خاصی مشخص نشده است. حتی اگر به نظر می رسد به طور فزاینده ای در مورد این برنامه های انتشار در جایی در طول بازی های تابستانی بشنویم.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت