کراس پلی فورتنایت

در حال بارگذاری ویدئو ...

کراس پلی به روشی میگویند که طبق آن بازیکنان کنسول های مختلف یا پی سی با هم به رقابت میپردازند. در این روش بازیکنان به یک سرور خاص وصل میشوند که در آن بازیکنان دیگری مانند خودشان بازی میکنند. در این حالت بازیکنان دیگر هم مانند شما کراس پلی بازی میکنند.

در ابتدا برای اینکار دوست شما باید ایدی بازی خود را به شما بدهد که شما بتوانید آن را سرچ کنید. ایدی بازی با ایدی پی اس ان یا ایکس باکس و یوزرنیم متفاوت است و باید همان نامی باشد که پلیر با آن بازی میکند. بعد از اینکه ایدی را گرفتید به قسمت سرچ بروید و دوست خودتان را به عنوان فرند اد کنید.

بعد از اینکار شما میتوانید با دوست خودتان به به صورت کراس پلی بازی کنید. اما نکاتی هست که باید به آن دقت کنید. یکی از نکات این است که دستگاه های PS4 و XBOX نمیتوانند با هم بازی کنند. با این که شرکت اپیک گیمز گفته بود که بازی فورتنایت کراس پلی شده است اما همچنان این دو کنسول نمیتوانند با یکدیگر بازی کنند و بازی را به صورت تیمی تجربه کنند. شما فقط میتوانید از کامپیوتر به کنسول های بازی دیگر جوین شوید و آن ها نمیتوانند این کار را انجام دهند.

البته به یاد داشته باشید که تیم های دیگری هم که رو به روی شما هستند مانند شما و دوستتان از دستگاه های متفاوت استفاده میکنند پس اگر شما فکر میکنید که با کامپیوتر هستید و جلوی شما قرار است کنسول پلیرها باشند اینطور نیست.

یکی از خوبی های این حالت این است که شما میتوانید با حالت بازی کردن دیگر دستگاه ها هم اشنا شوید و بفهمید که آن ها چطور هنگام مواجهه با دشمن واکنش نشان میدهند.

شما میتوانید از اینجا نحوه بازی کردن در فورتنایت برای مبتدیان را بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه