یورش بردن در بازی پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

یورش بردن به سمت دشمن در بازی معروف بتل رویال معروف شاید یکی از مشکلاتی باشد که بعضی بازیکنان گاهی با آن رو به رو میشوند. گاهی پیش می آید در شرایطی مقابل دشمن قرار میگیرید و نمیدانید باید چکار کنید. در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی بگوییم تا به شما در این یورش بردن به سمت دشمن کمک کرده باشیم.

1- لیدر انتخاب کنید

اگر به صورت تیمی بازی میکنید یادتان باشد که همیشه یک نفر را به عنوان لیدر یا رهبر انتخاب کنید. همیشه شنیده اید که وقتی آشپز دو تا شد آش یا شور میشود یا بی نمک این ضرب المثل اینجا هم به کار می آید. وقتی شما کسی را به عنوان لیدر انتخاب نمیکنید در واقع چند نفرید که با هم بازی میکنید و یک تیم نیستید. سعی کنید با یک نقشه و پلن به سمت دشمن بروید تا درصد شانس موفقیت شما بیشتر شود.

2- از یارانتان پشتیبانی کنید

معمولا وقتی به سمت دشمن یورش میبرید یک یا دو نفر از دوستانتان ممکن است جلوتر از شما قرار گرفته باشند و سریع تر به محل نبرد برسند. اگر عقب تر نسبت به آن ها ایستاده اید سعی کنید آن ها را پوشش دهید  و از آن ها پشتیبانی کنید زیرا احتمال اینکه آن ها زودتر شما بمیرند بیشتر است.

3- بعد از درگیری یارتان را زنده کنید

معمولا در درگیری ها ممکن یکی از یارانتان روی زمین بیوفتد و نیاز به کمک شما داشته باشد. سعی کنید این کار را بعد از اینکه درگیری تمام شد انجام دهید. چون احتمال اینکه شما را هنگام زنده کردن یارتان بکشند زیاد است. پس به جای اینکار به او بگویید که یک جای امن برای سنگر گرفتن پیدا کند و درگیری را ادامه دهید تا بعد از اینکه نبرد تمام شد او را زنده کنید.

سعی کنید یک اکانت دیگر برای خود و هم تیمی هایتان بسازید تا با آن ها در آنجا تمرین کنید و به هماهنگی کامل برسید . با اینکار هم رنک شما خراب نمیشود هم آمار بهتری برای اکانت اصلی خود خواهید داشت.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

2 دیدگاه برای “یورش بردن در بازی پابجی

  1. 9306744843 گفته:

    اخه این دگه چه سایتیه خیلی وفت سفارش رویال پس دادم سفارشم تحویل نگرفتم بعد بهشون زنگ میزنم جواب گو نیستن لطفا پیگیر کنید منتظر سفارشم هستم

    • مدیر گفته:

      دوست عزیز زمان سیزن یکم درگیریمون بالاست و اگر یکم خودتونو جای ما بزارید واقعا پاسخگوشش به یک جمعیت چند هزارتایی تو 24 ساعت واقعا مشکله . بازم بابت تاخیر پیش اومده عذرخواهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت