بهترین بارگیری 141 Killo در COD موبایل

بهترین بارگیری 141 Killo در COD موبایل

در گذشته، این سلاح بیشتر با کوک های جزئی برای کمک به تعادل پتانسیل قدرت استفاده می شد. حتی با وجود کنترل پس‌زدگی و پخش شدن گلوله، Kilo 141 یکی از بهترین تفنگ‌های تهاجمی برای بارگیری در فصل 5 COD Mobile باقی مانده است.

 


COD Mobile Season 5 – بهترین بارگیری 141 کیلویی

هنگام استفاده از Kilo 141، بازیکنان باید از ضمیمه‌هایی استفاده کنند که آماری را که قدرت سلاح را پایین می‌آورد، جبران می‌کند و در عین حال آنچه را که باعث می‌شود تفنگ به خوبی کار کند، تقویت کند. هدف ساخت این اسلحه این است که هر دو را انجام دهد و یک گزینه فوق العاده برای تقریباً هر حالت بازی در COD Mobile است.

بهترین پیوست های Kilo 141 در فصل 5 Tropic Vision:

  • بشکه:
  • دستگیره عقب:
  • سهام:
  • لیزر:
  • مهمات:

اتصالات بشکه ای همیشه برخی از مهم ترین اتصالات روی سلاح ها هستند که بیشترین تغییرات را ارائه می دهند. بسته به انتخاب بازیکنان، سلاح‌ها می‌توانند از ماشین‌های نزدیک به تفنگ‌های دوربرد تغییر کنند.

در این مورد، بهترین شرط استفاده از YKM Integral Suppressor Light است. اگرچه ممکن است مانند یک تیرانداز OWC آمار کنترلی را ارائه ندهد، اما Kilo تحرک بیشتر و گلوله های سرکوب شده را بدون گرفتن شکاف پوزه دریافت می کند.

ضمیمه Rear Grip برخلاف شکاف بشکه برای کیلو، این گزینه باید تا حد امکان عمومی باقی بماند. نوار چسب Granualted به دلیل آمار ساده ای که ارائه می دهد، تقریباً برای هر تفنگ تهاجمی انتخاب معمولی است. گسترش گلوله به سادگی در سراسر تخته کاهش می یابد و به طور موثر سلاح را بسیار دقیق تر می کند.

جدا شدن از هنجار، استفاده از گزینه No Stock به دلیل کنترل پایه ای که اسلحه از قبل دارد، به خوبی روی کیلو کار می کند. بازیکنان کیلویی در درگیری های نزدیک به برد میانی پیشرفت خواهند کرد که بشکه YKM آن را حتی بیشتر ارتقا خواهد داد. بدون پیوست های استوک تحرک بیشتر و زمان دویدن به آتش بیشتر برای حملات تهاجمی می دهد.

یکی دیگر از پیوست های عمومی برای این بارگیری OWC Laser – Tactical است. دو آمار اصلی با این افزوده افزایش می یابد، از جمله سرعت ADS و دقت کلی. با نوار دانه بندی شده، گلوله ها تقریباً به هر هدفی به راحتی اصابت می کنند. با وجود داشتن اسلات های کنترلی کمتر، نبردهای برد کمی راحت تر به نظر می رسد.

آخرین جنبه بارگیری کیلو 141ظرفیت مهمات است. نرخ آتش در Kilo به طور پیش فرض بالا است و این به معنای تمام شدن مهمات فوق العاده سریع است. استفاده از Extended Mag A بهترین راه برای افزایش ظرفیت مهمات و در عین حال حفظ تحرک مورد نیاز بازیکنان با این سلاح است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت