بهترین گوشی موبایل برای پابجی

گوشی برای پابجی

بازی پابجی یک بازی آنلاین موبایلی با گرافیک و حجم بالاست. لذت بردن از این بازی بستگی زیادی به گوشی موبایلی داره که روی اون بازی می‌کنین. داشتن بهترین گوشی موبایل برای پابجی بازی کردن، یکی از چیزهاییه که هر پابجی باز حرفه‌ای به دنبال اون می‌گرده. گوشی‌های زیادی هستن که پابجی به‌راحتی روی اون‌ها بالا میاد ولی در خلال بازی دچار مشکل می‌شین. داشتن نمایشگر خوب، پشتیبانی از گرافیک سطح بالا و تراشه و پردازنده قوی از ویژگی‌هاییه که بهترین گوشی موبایل برای پابجی باید داشته باشه. اگر شما هم به دنبال چنین گوشی‌ای می‌گردین تا بتونین بدون دردسر و با خیال راحت، پابجی بازی کنید، در این مقاله ما رو دنبال کنین. در ادامه بهترین گوشی موبایل برای پابجی در رده‌های قیمتی مختلف رو معرفی خواهیم کرد.

گوشی برای پابجی

گوشی a73 سامسونگ گلکسی برای پابجی

این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های موبایل برای پابجی بازی کردن به‌حساب میاد. صفحه نمایش a73 به حد کافی برای بازی کردن قوی هست و حداکثر نور صفحه نمایش 800 نیت اعلام شده. باتری 5000 میلی آمپر شارژ گوشی رو به‌خوبی برای چندین ساعت بازی کردن نگه می‌داره. صفحه نمایش گوشی 6.7 اینچه و دید خوبی از فضا به شما میده. رفرش ریت این گوشی 120 هرتزه. باید بدونین که گوشی‌های برند سامسونگ برای گیمینگ طراحی نشدن، اما این گوشی انتظارات یک گیمر از بازی رو به‌خوبی برآورده می‌کنه.

گوشی موبایل شیائومی بلک شارک 5 پرو

این گوشی از برند شیائومی یکی از گوشی‌های گیم‌محور این برنده که موردعلاقه پابجی بازها قرار گرفته. نمایشگر این گوشی به شکل OLED طراحی شده و از رفرش ریت 144 هرتزی پشتیبانی می‌کنه. ماشه‌های فیزیکی پاپ آپ این گوشی رو به بهترین گوشی موبایل برای پابجی بازی کردن تبدیل کردن. پردازنده‌ی این گوشی از برند شیائومی، snapdragon 8 gen 1 از بهترین تراشه‌ها برای بازی‌های موبایلیه.

گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو

گوشی one plus 9 pro یکی از گوشی موبایل‌های خوب برای بازی پابجیه. تراشه‌ی به کار رفته روی این گوشی یعنی اسنپدراگون 888 در تست بنچمارک انتونو امتیاز 798549 رو کسب کرده. به همین دلیل می‌تونیم وان پلاس 9 پرو رو در دسته بهترین گوشی موبایل برای پابجی قرار بدیم. رفرش ریت این گوشی 120 هزتره و نمایشگر بزرگی در ابعاد 7.6 اینچ داره که دید خوبی به شما می‌ده. پشتیبانی از اینترنت 5G از ویژگی‌های خوب این گوشیه.

آیفون 13 پرومکس؛ بهترین برای پابجی

آیفون سیزده پرومکس با این که قیمت بالاتری به نسبت سایر گوشی‌هایی که برای پابجی بازی کردن معرفی کردیم داره، اما کیفیت بسیار خوبی هم برای این بازی داره. اگر از لحاظ هزینه با مشکل رو به رو نیستین، این گوشی قطعا بهترین گوشی‌ایه که می‌تونیم برای پابجی بازی کردن به شما معرفی کنیم. پردازنده A15 bionic پردازنده‌ایه که تمام گوشی‌های سری 13 آیفون به اون مجهز هستن. باتری این گوشی به شما اجازه می‌ده تا 8 ساعت بدون وقفه و مشکل پابجی بازی کنید و در این مدت شما رو پشتیبانی می‌کنه. بهتره بین قسمت‌های مختلف بازی، باتری رو 20 الی 30 درصد شارژ کنین تا در ادامه هم با مشکلی رو به رو نشین.

گوشی سامسونگ گلکسی A33 یک انتخاب به صرفه برای پابجی

اگر به دنبال یک گوشی با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه برای پابجی هستین، پیشنهاد ما به شما این گوشیه.  این گوشی که در اردیبهشت 1402 یعنی زمان نگارش این مقاله زیر 15 میلیون قیمت داره، نمایشگری با کیفیت مناسب و از نوع سوپر امولد داره. رفرش ریت این گوشی 90 هرتزه و به شما امکان تجربه‌ای خوب از بازی پابجی با یک گوشی قیمت مناسب رو میده.

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین گوشی موبایل برای پابجی بازی کردن رو به شما معرفی کردیم. این گوشی‌ها از آیفون 13 پرومکس تا سامسونگ گلکسی A33 متغیر بودن و می‌تونید بسته به هزینه ای که در نظر دارین، یکی رو انتخاب کنین. در بازی پابجی خرید یوسی از یک جای مطمئن اهمیت زیادی داره. اگر به دنبال جای مناسبی برای خرید یوسی هستید، ما به شما پابجی پی رو پیشنهاد می‌کنیم. می‌تونید به راحتی از منویی که در قسمت بالایی سایت قرار گرفته یوسی خریداری کنید و از پابجی لذت ببرید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت