معرفی بازی Diablo Immortal

Diablo Immortal

یکی از بازی‌های جذابی که سال گذشته توسط بیلزارد معرفی شد بازی دیابلو ایمورتال نام داره. البته امسال هم باید منتظر نسخه بعدی این بازی باشیم. جذاب‌ترین بخش این مسئله اینه که بازی   Diablo Immortal این بار روی پلتفرم موبایل و برای سیستم عامل‌های اندروید و ios عرضه شده. احتمالاً شما هم با سری بازی‌های Diablo Immortal آشنایی دارین. این سری بازی‌ها تا به حال 9 بازی رسمی برای پلتفرم‌های مختلف عرضه کردند که تو این مقاله ما قصد داریم به معرفی بازی Diablo Immortal نسخه موبایل بپردازیم و جنبه‌های مختلف اونو بررسی کنیم.

 Diablo Immortal
Diablo Immortal

 

معرفی بازی Diablo Immortal و ویژگی‌های آن

در همین ابتدا و قبل از توضیحات بیشتر درباره بازی باید بگم که برای انجام این بازی نیاز به اینترنت و گوشی قوی خواهید داشت. پس اگه می‌خواین از تمام جنبه‌های این بازی لذت ببرید؛ تهیه این دو مورد یادتون نره! در ادامه معرفی بازی Diablo Immortal باید گفت که این بازی در سبک نقش آفرینی اکشنه. بازی کاراکترها و شخصیت‌های متفاوتی داره که شما می‌تونید یکی از اونا رو انتخاب کنید و با استفاده از اون به جنگ موجودات اهریمنی و ماورایی که تو بازی وجود داره برید. یه ویژگی جذاب دیگه که در معرفی بازی Diablo Immortal باید گفت اینه که شما می‌تونید به صورت آنلاین با بازیکنان دیگه از سراسر جهان بازی کنید.

خط داستانی این بازی هم روایت اتفاقاتیه که بین بازی Diablo1 و Diablo2 رخ می‌ده که البته اگه این نسخه‌ها رو بازی نکردین یا خط داستانیشو فراموش کردین، جای نگرانی نیست و می‌تونید به‌راحتی بازی Diablo Immortal رو بازی کنید و لذت ببرید. همونطور که گفته شد شما تو این بازی می‌تونید شخصیت خاصی رو انتخاب کنید و بازی رو با اون ادامه بدید به‌عنوان مثال یکی از این شخصیت ها جادوگرا هستن که ویژگی‌های خاص خودشونو دارن. شخصی سازی چهره شخصیت‌های این بازی هم به‌خوبی صورت می‌گیره و شما می‌تونید صورت و ویژگی‌های شخصیت خودتونو شخصی سازی کنید.

معرفی بازی Diablo Immortal و گیم پلی آن

همون‌طور که در قسمت قبل هم گفتیم اگه از گوشی‌های قوی و پرچم‌دار استفاده کنید؛ از گیم پلی این بازی لذت کامل رو خواهید برد. بازی‌های موبایل ویژگی‌های خاص خودشون رو دارن و تو بازی Diablo Immortal هم بلیزارد از این ویژگی‌ها پیروی کرده و مراحل این بازی رو کوتاه درست کرده؛ به‌طوری که طی هر مرحله نهایتاً 15 دقیقه طول می‌کشه. البته یکی از کارهایی که کمی از جذابیت این بازی کاسته اینه که داستان این بازی طولانی نیست اما طراحان برای طولانی‌تر کردن این داستان از مراحل تکراری استفاده کردن که ممکنه کمی برای پلیرها خسته‌کننده بشه.

اگه از انجام مراحل تکراری و خسته‌کننده به سمت حالت PvP برید متوجه یک موضوع عجیب خواهید شد. خریدهای درون‌برنامه‌ای این بازی بسیار زیاده و این موضوع به‌خودی خود بد نیست؛ اما تاثیرگذاری این مسئله روی تقویت کاراکتر شما بسیار چشم‌گیره، به‌طوری که تقریباً مجبور به پول خرج کردن خواهید شد تا بتونید به آپگریدها برسید.

معرفی بازی Diablo Immortal مزایا و معایب

اگر بخوایم به‌طور خلاصه مزایا و معایب این بازی و اشاره کنیم، در همین ابتدا باید به جذابیت‌های بصری و بی‌نظیر این بازی اشاره کنیم. یکی دیگه از مزایای خوب این بازی ذخیره‌سازی مشترک بین موبایل و PC هستش. این موضوع به این معنیه که اگه شما مراحلی رو روی موبایلتون بازی کنید و اونو ذخیره کنید از روی PC هم به اون دسترسی خواهید داشت و می‌تونید اونو ادامه بدین.

یکی از مشکلات این بازی که خیلی تو ذوق می‌زنه اینه که نبردها تو این بازی باید هیجانی و سریع اتفاق بیفته؛ اما به دلیل اینکه بشه با موبایل اونو کنترل کرد این نبردها خیلی وقتا اصلاً هیجانی نیست و خیلی زیاد طول می‌کشه. البته این مسئله روی PC هم قابل مشاهدست و کنترل کاراکتر خیلی سخت و خسته کنندس. اما شاید هم‌چنان بزرگ‌ترین مشکل این بازی آپگرید کاراکترها باشه که باید برای اون پول واقعی خرج کنید و اگر این کارو انجام ندین تقریباً آپگرید شدن کاراکتر شما غیرممکن به نظر می‌رسه.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بازی Diablo Immortal بپردازیم که یکی از بازی‌های جذاب معرفی شده در سال 2022 بوده و نسخه بعدی آن هم احتمالاً امسال عرضه می‌شه. این بازی هم مثل بقیه بازی‌ها نقاط قوت و ضعف خاص خودشو داره که سعی کردیم در این مقاله به همه اونا اشاره کنیم.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت