معرفی Star Wars Jedi: Survivor

بازی Star Wars Jedi: Survivor یه بازی در ژانر اکشنه که توسط کمپانی Respawn Entertainment ساخته و به‌تازگی عرضه شده. تو این مقاله سعی داریم علاوه بر معرفی Star Wars Jedi: Survivor  گریزی بزنیم به تاریخچه بازی‌های استار وارز و ضعف و قوت‌هاشون رو بررسی کنیم. شاید بهتر باشه برای معرفی Star Wars Jedi: Survivor از داستان بازی شروع کنیم.

Star Wars Jedi: Survivor
Star Wars Jedi: Survivor

معرفی Star Wars Jedi: Survivor و داستان این بازی

جالبه بدونید این بازیم مثل نسخه قبلی یعنی فالن اوردر با یه جهش پنج ساله از داستان قبلی شروع می‌شه؛ یعنی جایی که کل کستیس و همراهانش دارن تلاش می‌کنن از دست امپراطوری در امان بمونن. البته تو این بازی دیگه کل یه جدای تازه‌کار نیست و تبدیل شده به یه مبارز قدرتمند. این موضوع باعث می‌شه دست به کارای بزرگ‌تری بزنه و از قدرتش بیشتر استفاده کنه.

تو این بازی قراره سیاره‌های جدید رو کشف کنید که البته هر سیاره چالش‌های جدیدی رو پیش روی شما می‌ذاره و این چالش‌ها باعث می‌شه توانایی و مهارت‌های شما افزایش پیدا کنه که در طول بازی خیلی به‌دردتون می‌خوره. تو این بازی درسته که کل خیلی قدرتمندتر از قبل شده و به یه جدای قوی تبدیل شده اما خطرات خیلی بیشتری هم تهدیدش می‌کنه؛ چون اکثر جدای‌ها از بین رفتن اما امپراطور دست بردار نیست و تشنه شکار کردن اندک جدای‌های باقی موندست.

معرفی Star Wars Jedi: Survivor و گیم پلی این بازی

اگر دوست دارین که با لایت سیبر و با قدرت‌های یک جدای قوی به جنگ سربازان امپراطور برید این بازی دقیقاً برای شما ساخته شده. گیم پلی این بازی بسیار شبیه نسخه قبلی بازی‌های استار وارز یعنی فالن اوردره اما از جهاتی بهتر و جذاب‌تر شده. کل تو این بازی یه لایت سیبر داره که احساس قدرت رو هنگام مبارزه به شما خواهد داد. البته احتمالاً وقتی احساس قدرت واقعی رو در مبارزه با لایت سیبر درک خواهید کرد که با دشمنان انسانی بجنگید.

در نسخه جدید بازی جنگ ستارگان بر خلاف گذشته در صورتی که با لایت سیبر به انسان‌ها ضربه بزنید اونا رو قطع عضو خواهید کرد و این احساس بسیار واقعی‌تری در مبارزات به شما خواهد داد. اگر نسخه قبل رو هم بازی کرده باشید، بازی کردن این نسخه بسیار برای شما جذاب‌تر خواهد بود چرا که کل تبدیل به یک جدای قوی شده که یکی از قدرت‌های او این است که می تواند چندین نفر از سربازان دشمن را کنترل کند که به هم شلیک کنند یا چند نفر را در هوا نگه دارد و به همه آن‌ها شلیک کند.

چرا معرفی Star Wars Jedi: Survivor تاخیر نخورد؟

اگه این بازی رو تا به حال انجام ندادین احتمالاً این سوال برای شما یه کم گیج کننده به نظر میاد. اما باید گفت با توجه به مشکلاتی که بازی از زمان عرضه داشته باید گفت که این سوال خیلی به‌جا و درسته. دقیقاً پس از معرفی Star Wars Jedi: Survivor پلیرها متوجه شدن که این بازی اصلاً عملکرد فنی خوبی نداره و به‌خصوص روی سیستم‌های قدرتمند ویژگی‌های منفی بسیار زیادی داره.

حالا جالبه بدونید که کارگردان این بازی گفته که Respwn از همون زمان معرفی Star Wars Jedi: Survivor از مشکلات اجرا شدن این بازی روی PC آگاه بوده و با آپدیت‌هایی که برای این بازی خواهد اومد این مشکلات رو رفع خواهند کرد. البته ناگفته نماند که با وجود مشکلات فراوانی که این بازی داره، تبدیل به یکی از بازی‌های مورد استقبال پلیرها شده و این بازی در حال حاضر برای XBOX و PS5 و همچنین PC در دسترسه. نسخه موبایلی بازی هم مثل نسخه‌های قبلی اون به‌زودی منتشر خواهد شد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم علاوه بر معرفی Star Wars Jedi: Survivor به نقاط قوت و ضعف آن بپردازیم. این بازی علاوه در عین اینکه نقاط ضعف قابل توجهی داره تبدیل به یکی از بازی‌های پرطرفدار از زمان عرضه شده و بسیاری از پلیر‌ها با این بازی ارتباط خوبی برقرار کردن. گیم پلی این بازی هم نسبت به نسخه‌های قبلی بهتر شده و نحوه مبارزات و مهارت‌هایی که شخصیت اصلی بازی یعنی کل کستیس داره باعث شده از مبارزه با دشمنا لذت ببرید. یکی از ویژگی‌هایی هم که طرفدارای این بازی همیشه منتظرش بودن بالاخره تو این بازی خودشو نشون داد و حالا می‌تونید با قطع عضو دشمنا قدرت واقعی لایت سیبر رو احساس کنین. البته کاربرهایی که روی PC دارن این بازی رو انجام میدن باید کمی منتظر آپدیت‌های بعدی بمونن تا همه مشکلات این بازی رفع بشه.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت