آیا دنباله‌ی بازی vampire survivors در سال 2023 ساخته می‌شود؟

بازی بازماندگان ومپایر

دنیای ومپایرها چه در فیلم و سریال و چه در بازی‌های موبایلی و کامپیوتری، دنیایی جالب و هیجان‌انگیزه. این بار قراره در مورد بازی‌ای صحبت کنیم که در جهنم رخ می‌ده و ومپایرها قراره در اون ایفای نقش کنن. اگر از بازی‌های نقش‌آفرینی، اکشن و هیجان‌انگیز خوشتون میاد، بازی vampire survivors قراره ساعت‌های خوشایندی رو برای شما به ارمغان بیاره. این بازی که سال 2022 توسط لوکا گالانته عرضه شد، موفقیت بسیار زیادی کسب کرد. این بازی اول در نسخه کامپیوتر و سپس در نسخه اندروید منتشر شده. در نگاه اول یک گرافیک بسیار ساده می‌بینین که با تعریف‌هایی که از بازی می‌شه هم‌خوانی نداره؛ اما تنها مدتی بازی کردن کافیه تا متوجه بشین با یک بازی اعتیادآور، جالب و هیجان‌انگیز رو به رو هستین. استقبال از این بازی به‌حدی زیاد بوده که بسیاری از طرفدارانش منتظر ارائه دنباله‌ی این بازی هستن. برای اطلاعات بیشتر همراه پابجی پی باشین.

داستان بازی vampire survivors

طراحان بازی بازماندگان ومپایر، زیاد روی داستان اون تمرکز نکردن، بلکه از اون تنها به‌عنوان بستری برای ارائه‌ی بازی استفاده کردن. داستان بازی vampire survivors در سال 2021 در ایتالیا رخ می‌ده. رئیس هیولاها، بیسکونت دراکولو، تمام هیولاها رو جمع کرده و قصد انتقام گرفتن داره. اون می‌خواد تا با کمک هیولاها تمام مردم رو از بین ببره. در طرف خوب قصه، خانواده بلپائس و قهرمان‌های بازمانده‌ی دیگه قصد دارن جلوی اونو بگیرن. بسیاری از صحنه‌ها به سبک گوتیک و ترسناک ساخته شدن و مناسب حس و حال ومپایری هستن.

بازی بازماندگان ومپایر
بازی بازماندگان ومپایر

شما نقش یک ومپایر رو بازی می‌کنین که در برابر هیولاها می‌جنگه و قصد داره تا در آخر بازی زنده بمونه. در واقع بقا بعد از کشتن تمام هیولاها، جمع کردن جواهرات و تجهیزات مناسب می‌تونه باعث پیروزی شما بشه. بازی 4 کاراکتر اصلی داره که هر کدوم قدرت و توانایی مخصوص خودشونو دارن. هر چقدر که زمان بیشتر در بازی سپری کنین، دشمنان قوی تری به سمت شما حمله ور می‌شن و باید توانایی‌های خودتون رو گسترش بدین تا پیروز بشین. در این بازی بیشتر از 100 دشمن طراحی شده که هر کدوم ویژگی خاص خودشونو دارن. در کل این بازی می‌تونه شما رو تا ساعت ها سرگرم کنه.

آیا دنباله‌ی بازی vampire survivors به‌زودی ساخته می‌شه؟

بازی vampire survivors مسیر خودش رو توسط یک نفر یعنی لوکا گالانته شروع کرد؛ ولی امروز یک تیم کوچیک مدیریت و رهبری اونو به‌عهده دارن. در فوریه 2023 جدیدترین آپدیت این بازی منتشر شد که بسیاری از موارد رو بهبود داد و المان‌هایی رو هم اضافه کرد. یک بسته الحاقی بزرگ به نام  Legacy of the Moonspell  هم منتشر شده که بسیاری از موارد رو به بازی اضافه کرده.

سوالی که برای پلیرهای این بازی به‌وجود اومده، اینه که آیا باید منتظر دنباله‌ی بازی  vampire survivors باشیم؟ طبق آخرین مصاحبه‌ای که لوکا گالانته انجام داده باید بگیم که خیر! حداقل در سال جاری یعنی سال 2023 نباید منتظر دنباله‌ای جدید از این بازی باشیم؛ چون گالانته معتقده فعلا باید صرفاً از بازی پشتیبانی کنه و اونو بهبود بده. گالانته اعتقاد داره به جای انتشار vampire survivors 2 باید از بازی vampire survivors فعلی به‌عنوان یک پایه برای دریافت محتوای بیشتر استفاده کنه! اضافه کردن محتوای جدید و مکانیسم گیم‌پلی تازه برنامه‌ایه که گالانته برای این بازی محبوب داره و تا زمانی که محتوای کاملاً جدید و جدا از نسخه فعلی نداشته باشه، vampire survivors 2 هم در کار نخواهد بود.

خبر دیگه‌ای که گالانته داده، اینه که بازی قراره روی انجین جدیدی ارتقا پیدا کنه. این موضوع باعث خوشحالی بسیاری از طرفداراس چون معمولاً در انتهای بازی مشکلاتی از قبیل کاهش نرخ فریم رو شاهد هستن.

جمع‌بندی

بازی vampire survivors در سال 2022 توسط لوکا گالانته منتشر شد و بعد یک تیم کوچیک توسعه و پشتیبانی از اون رو به عهده گرفتن. این بازی در ژانر اکشن و نقش آفرینیه و علی‌رغم داشتن گرافیک بسیار ساده، تا ساعت ها شما رو سرگرم می‌کنه. زنده موندن در انتهای بازی شما رو برنده می‌کنه. در واقع بیش از 100 دشمن وجود دارن که باید همه رو شکست بدین و در همین حین، سکه و طلا جمع کنین. بسیاری از طرفدارای این بازی منتظر اعلام خبر ساخت نسخه دوم بودن، اما گالانته اعلام کرده چنین چیزی مدنظرش نیست و فعلاً قصد داره محتوا و مکانیسم گیم‌پلی تازه به همین بازی تزریق کنه! اگر طرفدار بازی‌های ژانر اکشن هستین، حتما تاحالا پابجی هم بازی کردین. می‌تونین با خرید یوسی از پابجی پی، بهتر بازی کنین و تجهیزات خودتون رو ارتقا بدین.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت