معرفی Assassin’s Creed Codename Jade به مناسبت انتشار در سال 2023

Assassin’s Creed Codename Jade

اگه شما هم اهل بازی کردن با کنسول های مختلف به‌خصوص پی سی باشید حتما اسم اساسین کرید رو شنیدین. حتی اگر کسی گیم‌پلی این بازو براتون تعریف بکنه هم ترغیب می‌شید بازی کنید چه برسه به این‌که یکی دوبار پای این بازی جذاب نشسته باشید. اگر هم به صورت حرفه‌ای این بازیو بازی کردین؛ یه خبر بسیار جذاب براتون دارم. همون‌طور که می‌دونین شرکت سازنده این بازی Ubisoft شرکت معروف بازی سازی در سطح جهانیه و اعلام کرده نسخه جدیدی از اساسین کرید رو در سال 2023 رونمایی خواهد کرد. این نسخه‌ی جدید مخصوص سیستم عامل اندروید و آیفون خواهد بود. این یعنی منتظر یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی که تا به حال ساخته شده روی گوشی‌هاتون باشید. تو این مقاله سعی داریم علاوه بر معرفی Assassin’s Creed Codename Jade سری هم به تاریخچه بازی‌های اساسین کرید و گیم پلی محبوبشون بزنیم.

Assassin’s Creed Codename Jade
Assassin’s Creed Codename Jade

مروری بر تاریخچه بازی های Assassin’s Creed

شرکت یوبی سافت علاوه بر نسخه Codename Jade نسخه‌های دیگری هم از این بازی جذاب قراره در سال 2023 رونمایی کنه. البته فقط Codename Jade برای موبایل عرضه خواهد شد و بقیه روی کنسول‌های دیگر در دسترس خواهند بود. به مناسبت معرفی Assassin’s Creed Codename Jade گفتیم شاید بد نباشه چندتا از بهترین نمونه‌های این بازی جذاب رو یادآوری کنیم.

Assassin’s Creed

این بازی شروعی بر مجموعه اساسین کرید بود که در سال 2007 عرضه شد. شاید اگه الان به این بازی سر بزنین و بخواین مراحلشو طی کنین، براتون جذابیت خاصی نداشته باشه و گرافیک و جزئیاتش خیلی به دلتون نشینه؛ اما یادتون نره که همه چیز از این‌جا شروع شد و این نسخه از اساسین این‌قدر بین پلیرها محبوب شد که یوبی سافت تصمیم گرفت نسخه‌های بعدی رو هم ارائه کنه. تو این بازی شما یک ماموریت روشن اما سخت به نام ترور داشتین. در طول بازی شما باید شخصیت‌های متفاوتی رو ترور می‌کردین و با چالش‌های این کار رو به رو می شدین.

Assassin’s Creed 2

این بازی یک شخصیت بی‌نظیر به نام اتزیو به پلیر ها ارائه داد. کنترل این شخصیت جذاب را شما از کودکی در دست داشتین. این بازی جذاب که در کشور ایتالیا و در شهر های رم، فلورانس و ونیز در زمان رنسانس اجرا می‌شد به همراه اسلحه‌ها و رازهایی که می‌تونستین تو این بازی کشف کنین گیم پلی بازی رو بسیار جذاب کرده بود.

Assassin’s Creed Brotherhood

این نسخه در سال 2011 عرضه شد و همه چیز از دیدار اتزیو و داوینچی شروع شد که طراحی اسلحه‌های شما در بازی رو به عهده داره. این نسخه از بازی اساسین کرید تو شهر رم اتفاق میفته و اتفاقات و فضای جذاب شهر رم باعث شد که این مجموعه یکی از جذاب‌ترین مجموعه بازی‌ها تو جهان لقب بگیره. خب با این مرور فکر می‌کنم وقتش رسیده به معرفی Assassin’s Creed Codename Jade بپردازیم.

معرفی Assassin’s Creed Codename Jade و گیم پلی آن

همون‌طور که گفته شد این بازی قراره در سال 2023 توسط یوبی سافت برای سیستم عامل های اندروید و ios عرضه بشه. در ادامه معرفی Assassin’s Creed Codename Jade باید گفت که ماجرای این بازی جذاب در چین باستان اتفاق میفته و بازیکنان می‌تونن روی دیوار چین حرکات پارکور رو اجرا کنن که می‌تونه بسیار جذاب باشه. تو این بازی بیشتر روی نبردهای تن به تن تمرکز خواهد شد که نوید نسل جدیدی از اساسین کرید رو به ما هدیه می‌ده. البته این دفعه روی گوشی های هوشمند! چند تریلر هم از این بازی جذاب و گیم پلی اون لو رفته که امیدواری‌ها به این بازی رو بسیار زیاد کرده و جذابیت‌های این بازی رو به تصویر کشیده.

جمع‌بندی

تو این مقاله سعی کردیم علاوه بر معرفی Assassin’s Creed Codename Jade یه مرور بر نسخه‌های نوستالژی اساسین کرید هم داشته باشیم. سری بازی‌های اساسین کرید تا به حال همه دنیای گیم رو شیفته خودش کرده و طرفدارای بسیار زیادی در سراسر جهان داره. باید دید که آیا نسخه‌ی موبایلی این بازی هم به‌خوبی بقیه نسخه‌های اساسین کرید هست یا اینکه یوبی سافت باید به همون کنسول‌های قبلی بسنده کنه.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت