معرفی بازی Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth

در این مقاله سعی داریم به معرفی بازی Last Day on Earth: Survival بپردازیم که توسط شرکت Kefir که یک استودیوی روسی هست ساخته شده. این بازی رو می‌شه در ژانر اکشن و بقا طبقه‌بندی کرد. بازی Last Day on Earth: Survival برای اندروید و ios به صورت رایگان در دسترس و قابل دانلوده و البته خرید‌های درون‌برنامه‌ای هم داره. این بازی سال 2017 عرضه شده و طرفدارای زیادی هم داره؛ به‌طوری که تعداد دانلود اون به بالای 50 میلیون می‌رسه. امتیاز این بازی هم تو گوگل پلی 4.5 از 5 هست که امتیاز بسیار خوبیه. درسته که سازنده این بازی یه استودیوی معروف نیست که خیالتون از بابت کیفیت بازی تا حدی راحت باشه؛ اما بعد از بازی کردن متوجه خواهید شد که انصافاً این استودیو در ساخت این بازی کم کاری نکرده.

Last Day on Earth
Last Day on Earth

 

معرفی بازی Last Day on Earth: Survival و گیم پلی آن

داستان این بازی در سال 2027 شروع می‌شه. سال 2027 تو این بازی به این صورته که یه ویروس فراگیر شده و بسیاری از آدمای روی زمین رو تبدیل به زامبی کرده. گروه کمی از آدم‌ها هستن که تبدیل به مردگان متحرک نشدن و همچنان انسان موندن که البته این موضوع در عین اینکه خبر خوبیه می‌تونه خبر بدیم باشه! چرا که در بازی آخرین روز روی زمین گرسنگی، حیوانات وحشی، تشنگی، تحمل سرما و گرما بخش کوچکی از مشکلات بزرگ سر راه شما در بازی قرار داره.

در ادامه معرفی بازی Last Day on Earth: Survival باید گفت انسان‌هایی که به زامبی تبدیل شدن اصلاً از حضور شما در این ناحیه خوشحال نیستن. به همین دلیل باید پناهگاه خاص خودتون رو طراحی کنین و از دست زامبی‌ها که بزرگ‌ترین خطر اطراف شما هستن در امان بمونین. صحبت از بزرگ‌ترین خطرها در این بازی شد، جالبه بدونید گاهی اوقات بزرگ‌ترین خطرهای اطراف شما، انسان‌های دیگه‌ای هستن که تبدیل به زامبی نشدن ولی به‌خاطر نداشتن غذا و سرپناه مجبور شدن به پناهگاه‌های دیگران حمله کنن. این انسان‌ها تو این وضعیت بسیار خطرناک هستن و باید بتونین در مقابل اونا از خودتون دفاع کنین.

ویژگی‌های بازی Last Day on Earth: Survival

در ادامه معرفی بازی Last Day on Earth: Survival باید گفت که بازی در یک فضای باز شروع می‌شه و به شما اجازه می‌ده که با استفاده از وسایلی که اطرافتون می‌بینین برای خودتون پناهگاه امنی ایجاد کنین. نمای بازی از بالا است و بیشتر شبیه به بازی‌های استراتژیکه تا بازی‌های اکشن. تو این بازی اسلحه‌ها و آیتم‌های مختلفی وجود داره که در دفاع از خودتون و برای بقای بیشتر می‌تونین از اونا استفاده کنین. برای به‌دست آوردن این سلاح و آیتم‌ها باید سری به مکان‌های مخفی تعبیه شده تو بازی بزنین. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی اینه که عملکرد شما روی مسیر این بازی تاثیر می‌ذاره. عضو شدن تو بقیه کلن‌ها و چت با بقیه پلیرهایی که تو بازی هستن و دارن برای بقا می‌جنگن هم یکی دیگه از جذابیت‌های این بازیه.

گرافیک بازی Last Day on Earth: Survival

در ادامه معرفی بازی Last Day on Earth: Survival باید به گرافیک بسیار جذاب این بازی اشاره کنیم. زامبی‌ها تو این بازی بسیار واقعی و با جزئیات فراوان ساخته شدن و در کل گرافیک این بازی قابل قبول و جذابه. البته بعضی جزئیات تو بازی شبیه به واقعیت نیست و شاید تو ذوقتون بزنه؛ اما با جذابیت‌های گرافیکی و نورپردازی جذاب و … می‌شه اونا رو فراموش کرد. یکی از جذابیت‌های بی‌نظیر این بازی صداگذاری بی نظیرشه. اگه دوست دارید وقتی دارید بازی می کنید غرق در فضای آخرالزمانی و حضور زامبی‌ها باشید کافیه از هدفون استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بازی Last Day on Earth: Survival بپردازیم. این بازی در ژانر اکشن عرضه شده ولی بیشتر گیم پلی و فضای این بازی شبیه به بازی‌های استراتژیکه. برای انجام این بازی نیاز به اتصال به اینترنت خواهید داشت و در صورتی که با خطای عدم اتصال به اینترنت مواجه شدید باید سعی کنید تحریم‌ها رو دور بزنید. همون‌طور که در ابتدا هم اشاره شد این بازی قابلیت خرید‌های درون برنامه‌ای مانند پابجی و کالاف دیوتی رو داره. گاهی برای پیشرفت بهتر یا لذت بردن بیشتر از بازی بهتره که برخی از آیتم‌ها رو خریداری کنید. برای مثال برای خرید این آیتم‌ها در پابجی به یوسی نیاز خواهید داشت که می تونید از سایت پابجی پی ، به صورت امن یوسی خریداری کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت