معرفی بازی ronin: the last samurai رونین: آخرین سامورایی

ronin: the last samurai

سامورایی‌ها در فرهنگ ژاپن نماد شجاعت و وفای به عهد هستن. بازی رونین: آخرین سامورایی که چند روز پیش آخرین آپدیت خودش رو روانه بازار کرد، داستانی از همین فرهنگ و فضا رو روایت می‌کنه. در بازی انتقام آخرین سامورایی قراره در دل یک داستان تخیلی و در فضای ژاپن قدیم، با آخرین سامورایی باقی‌مانده همراه بشیم. آخرین سامورایی در این بازی، تمام هم‌شاگردی‌های خودش رو از دست داده و به دنبال انتقام می‌گرده. در واقع نام رونین، لقبیه که به سامورایی‌هایی که استاداشونو از دست می‌دن داده می‌شه. شما در این بازی یک رونین هستین و باید انتقام دوستانتون رو بگیرین. این بازی در سبک بازی‌های آنلاین شمشیر زنیه و در سبک اکشن قرار می‌گیره. داستان بازی جذابه و می‌تونه شما رو سرگرم کنه. برای آشنایی بیشتر با بازی رونین: آخرین سامورایی با ما همراه باشید.

اطلاعات بازی آنلاین رونین: آخرین سامورایی

برخلاف نام و فضای ژاپنی این بازی، رونین: آخرین سامورایی محصول یک استودیو در کره جنوبیه. در واقع این بازی اولین پروژه رسمی Dreamotion Inc به حساب میاد. بازی رونین: آخرین سامورایی یک بازی رایگانه که البته پرداخت های درون برنامه‌ای داره.

این بازی هم برای اندروید و هم آیفون قابل نصبه و مصرف‌کنندگان هر دو پلتفرم می‌تونن از اون استفاده کنن و لذت ببرن. در این بازی برای پیدا کردن دشمنانتون باید وارد قلمروی اون‌ها بشید. برای ورود به این سرزمین باید از مسیرهای سخت و پر از چالش عبور کنید تا دشمنان رو شکست بدین. نکته‌ی بازی اینه که در هر مرحله‌ای شکست بخورین، به جای برگشت به مرحله قبل و یا تکرار مرحله، به ابتدای بازی می‌رین! در واقع سازندگان بازی انتظار دارن که شما بدون هیچ باختی تا آخرین مرحله پیش برین. به همین دلیل باید آماده‌ی یک مبارزه‌ی حرفه‌ای و تمام عیار باشین.

ronin: the last samurai
ronin: the last samurai

 

گیم پلی این بازی شامل حرکت کردن، جاخالی دادن، حمله کردن و استفاده از اسلحه‌های متفاوته. توی این بازی باس‌های متعدد و تنوعی وجود دارن که هر چند مرحله یک بار مقابل شما سبز می‌شن و باید از پس اونا بر بیاین. هر کدوم از این باس‌ها قدرت منحصر به فرد خودشون رو دارن که قدرت و مهارت‌های شما رو به چالش می‌کشه. فراموش نکنین که با باخت در مقابل هر یک از این باس‌ها باید مجدد به اول بازی برید.

لباس‌ها و اسلحه‌های متعددی رو در فروشگاه بازی رونین: آخرین سامورایی می‌تونید پیدا کنید. مبارزه در هر مرحله سلاح ویژه‌ای می‌طلبه که باید اون رو به دست بیارید. برخی از لباس‌ها و اسلحه‌های بازی رونین: آخرین سامورایی در خلال بازی به شما پاداش داده می‌شه.

ویژگی‌های گرافیکی بازی رونین: آخرین سامورایی

بازی رونین: آخرین سامورایی در سبک بازی‌های روگ لایک و نقش آفرینی قرار داره. موسیقی این بازی به شما این احساس رو القا می‌کنه که در یک فضای ژاپنی هستین و بهتر می‌تونین نقش آفرینی کنین. از اون جا که داستان بازی تلخه و پیرامون انتقام دوستان از دست رفته قدم می‌زنه، فضای تاریک و رنگ‌بندی تیره باعث می‌شه این احساس غم و اندوه بیشتر به مخاطب القا شه. این یک کار حرفه‌ایه اما اگر از لحاظ احساسی در شرایطی نیستین که بتونین غم بیشتری تحمل کنین، این بازی رو فراموش کنین.

از لحاظ گرافیکی بازی در سطح بالایی قرار داره و طراحی‌ها زیبا و جذاب هستن. باس‌ها، اسلحه‌ها، کاراکترها و لباس‌ها همه به شکلی حرفه‌ای ساخته شدن و انیمیشن‌های مبارزه جلوه‌های بصری زیبایی رو خلق می‌کنن. در واقع گرافیک این بازی هم مثل موسیقیش سعی در این داره شما رو به حال و هوای ژاپن قدیم ببره. اگر از بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای و نقش آفرینی لذت می‌برین، حتماً بازی رونین: آخرین سامورایی رو امتحان کنین.

جمع‌بندی

بازی رونین: آخرین سامورایی یک بازی اکشن در فضای ژاپن باستانه که اولین محصول رسمی یک استودیوی متعلق به کشور کره جنوبیه. در این بازی باید به سراغ گرفتن انتقام دوستان از دست رفته‌ی خودتون برید. نام رونین، به سامورایی‌هایی که دوستان و هم شاگردی‌ها و استاد خودشون رو از دست دادن گفته می‌شه. بازی آخرین سامورایی رایگانه و پرداخت‌های درون برنامه‌ای داره. برای دانلود این بازی می‌تونین به‌راحتی به استورهایی مثل گوگل پلی مراجعه کنین.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت