3 عامل موفقیت BGMI Lite به اندازه PUBG Mobile Lite

3 عامل موفقیت BGMI Lite به اندازه PUBG Mobile Lite

چرا BGMI Lite می تواند موفقیت PUBG Mobile Lite را در هند تکرار کند.

 

طرفداران هندی PUBG Mobile Lite بارها درخواست انتشار BGMI Lite را ارائه کرده اند. در ابتدا با نام PUBG Mobile Lite India، تغییری در تقاضا وجود داشت زیرا طرفداران درخواست عرضه این عنوان را داشتند که پس از انتشار Battlegrounds Mobile India تقویت شد.

با این حال، به نظر می رسد کرافتون به تقاضای گسترده اهمیتی نمی دهد. بیش از نه ماه از راه اندازی BGMI می گذرد و نوع Lite در هیچ کجا یافت نمی شود. علاوه بر این، عدم وجود هرگونه اطلاعیه رسمی در مورد آن وجود دارد.

بسیاری از پخش کننده های معروف BGMI نظرات و دیدگاه های خود را در مورد این موضوع به اشتراک گذاشته اند، اما بی فایده است. با این حال، چند دلیل وجود دارد که می تواند کرافتون را وادار کند تا یک نسخه ساده از بازی خود را عرضه کند.


BGMI Lite: چرا می تواند موفقیت PUBG Mobile Lite را در هند تکرار کند.

1) فرمول آزمایش شده BGMI

BGMI در ژوئیه 2021 راه اندازی شد و تا حدودی در پر کردن جای خالی PUBG Mobile موفق بود. با وجود هشت تا نه ماه عدم فعالیت در منطقه هند، Battlegrounds Mobile India بیش از 50 میلیون دانلود در فروشگاه Google Play ثبت کرده است.

علاوه بر این، نسخه هندی PUBG Mobile در میان برترین بازی‌های سبک خود در اپ استور اپل باقی مانده است. هجوم مداوم محتوا از نوع جهانی نیز یک ویژگی عالی برای Battlegrounds Mobile India است که BGMI Lite نیز می تواند از آن استفاده کند.

علاوه بر این، پخش‌کننده‌های PUBG Mobile می‌توانند از داده‌های قدیمی‌تر خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و با BGMI همگام‌سازی کنند. Krafton می تواند همین کار را با PUBG Mobile Lite و Battlegrounds Mobile India انجام دهد، بنابراین موفقیت قبلی را تکرار می کند.


2) کسب پایگاه کاربری Free Fire

در دسترس بودن Garena Free Fire باعث کاهش موفقیت و رشد Battlegrounds Mobile India Lite می شد. با این حال، در سرکوب اخیر خود، دولت هند Free Fire را در کنار 53 برنامه دیگر در فوریه 2022 ممنوع کرد.

از این رو، این بهترین فرصت برای Krafton است تا Battlegrounds Mobile India Lite را راه‌اندازی کند و پایگاه کاربران Free Fire را خشنود کند، که می‌تواند به موفقیت قبلی حتی از PUBG Mobile Lite کمک کند.


3) گزینه های بهتری برای گوشی های هوشمند رده پایین وجود ندارد.

بازار هند دارای تعداد زیادی از کاربران ارزان قیمت گوشی های هوشمند است که بسیاری از آنها اهداف بالقوه ای برای راه اندازی BGMI Lite هستند. بخش میان رده (3 و 4 گیگابایت) بازی های باکیفیت زیادی از نظر رقابت دارد.

برعکس، رده رم 2 گیگابایتی دارای گزینه های غیرقابل تحملی است. بنابراین، Battlegrounds Mobile India Lite می تواند به راحتی موفقیت PUBG Mobile Lite را در بازار هند تکرار کند.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت