5 ویژگی برتر free Fire که گیمر ها دوست دارند در PUBG Mobile ببینند.

5 ویژگی برتر free Fire که گیمر ها دوست دارند در PUBG Mobile ببینند.

5 ویژگی برتر free Fire که طرفداران دوست دارند در PUBG Mobile و BGMI ببینند (فوریه 2022)

Free Fire و PUBG Mobile دو تا از معروف ترین بازی های بتل رویال هستند که بر روی دستگاه های اندروید و iOS قابل اجرا هستند. نسخه منطقه ای بازی اخیر Battlegrounds Mobile India ( BGMI ) نام دارد.

ویژگی های خاصی در عنوان پرچمدار Garena وجود دارد که می توان آنها را در BGMI و PUBG Mobile معرفی کرد. از این رو، در اینجا چند ویژگی وجود دارد که طرفداران دوست دارند در عناوین واقع گرایانه بتل رویال Krafton ببینند.


ویژگی های Fire رایگان که می توان در BGMI و PUBG Mobile معرفی کرد

1) شخصیت ها

Free Fire به خاطر طیف گسترده ای از شخصیت های منحصر به فرد با توانایی های ویژه مشهور است. با این حال، BGMI فقط دارای دو کاراکتر پیش فرض (یک مرد و زن) است که بازیکنان می توانند از آنها در مسابقات استفاده کنند. با داشتن شخصیت هایی که توانایی های ویژه ای دارند، گیمرهای موبایل می توانند در مسابقات مختلف برتری بیشتری نسبت به دیگران کسب کنند.


2) رویدادهای بیشتر در بازی


3) حیوانات خانگی

حیوانات خانگی در آتش آزاد به عنوان کمک کاراکترهای مسابقات عمل می کنند. از آنجایی که PUBG Mobile کاملاً از مفهوم حیوانات خانگی با توانایی های منحصر به فرد خالی است، می توانند آن را به گیم پلی خود معرفی کنند تا شخصیت ها را حتی قوی تر کنند. در غیر این صورت، آنها می توانند از توانایی های حیوانات خانگی الهام بگیرند و به جای آن شخصیت های بیشتری را معرفی کنند.


4) دیوارهای گلو

توسعه دهندگان PUBG Mobile می توانند سپرهای موقتی را معرفی کنند که بازیکنان می توانند از آنها برای محافظت از خود در برابر آتش دشمن استفاده کنند. دیوارهای گلو بسیار مفید هستند زیرا می توانند به عنوان یک حواس پرتی نیز عمل کنند. از این رو، گیمرهای BGMI می توانند از سپرهای الهام گرفته شده از دیوارهای تاریک برای دور نگه داشتن موقت دشمنان استفاده کنند.


5) پوست تفنگ

بازیکنان BGMI و PUBG Mobile دارای پوسته های تفنگ فانتزی هستند، اما به هیچ وجه سلاح را بهبود نمی بخشند. از این رو، توسعه‌دهندگان بازی‌ها می‌توانند از پوسته‌های سلاح در Free Fire راهنمایی بگیرند که می‌تواند آمار اسلحه را تغییر دهد. با بهبود دو جنبه، یک کیفیت از سلاح را کاهش می دهد.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت