5 کشور با نسخه های منحصر به فرد PUBG Mobile

5 کشور با نسخه های منحصر به فرد PUBG Mobile

با ورود به ژانر بتل رویال موبایل، PUBG Mobile به عنوان یک برند خانگی ظهور کرده است و تعداد زیادی از آن را به خود اختصاص داده است و اخیراً درآمد مادام العمر از ۷ میلیارد دلار فراتر رفته است. نسخه جهانی این بازی دارای چندین جایزه است و در رده بازی موبایل سال در جوایز اخیر Esports 2021 دوم شد.

به غیر از نوع شناخته شده در سراسر جهان، نسخه های متمایز دیگری از بازی وجود دارد که فقط در یک کشور/منطقه خاص در دسترس هستند. اگرچه تفاوت های جزئی وجود دارد، اما از نظر ماهیت مشابه هستند.

 

فهرست کشورهای دارای نسخه منحصربفرد PUBG Mobile

1) کره و ژاپن – PUBG Mobile KRJP

بازیکنان کره و ژاپن می‌توانند به نسخه متمایز PUBG Mobile دسترسی داشته باشند که در دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است. Krafton این نسخه را منتشر می کند و پس از تغییراتی که در بیلد KRJP در اوایل سال جاری ایجاد شد، تنها توسط بازیکنان دو کشور قابل دسترسی است.

یکی از جنبه های منحصر به فرد این عنوان، مدال دونکاتسو است، یک ارز ویژه درون بازی که می توان از آن برای باز کردن جعبه ها استفاده کرد. برای گیمرهایی که به لوازم آرایشی تمایل دارند، این نسخه با توجه به گزینه های موجود، لذتی مطلق است.

 

2)هند – BGMI (Battlegrounds Mobile India)

Battlegrounds Mobile India در ماه می 2021 به طور انحصاری برای بازیکنان در هند معرفی شد. پیش ثبت نام در همان ماه آغاز شد و پس از آن در جولای 2021 عرضه رسمی شد. این عنوان همچنین به عنوان بهترین بازی 2021 گوگل پلی در هند معرفی شد.


3) ویتنام – PUBG Mobile VN

نسخه PUBG Mobile Vietnam چند سالی است که در دسترس است. برای اولین بار در اکتبر 2018 در دسترس قرار گرفت و این نسخه توسط VNG Games، یکی از شناخته شده ترین ناشران در صنعت ویتنامی منتشر شده است.

به غیر از تغییرات رابط کاربری، تفاوت های زیادی بین این نسخه و نسخه جهانی PUBG Mobile وجود ندارد. خوانندگان همچنین می توانند آخرین فایل APK بازی را از وب سایت رسمی دریافت کنند.


4) تایوان – PUBG Mobile Taiwan

تایوان کشور بعدی این لیست است. PUBG Mobile Taiwan که به عنوان نسخه TW نیز شناخته می شود، توسط HotCool Games در فروشگاه Google Play منتشر شده است، در حالی که توسط Mainstream Universal در فروشگاه App Apple ارائه می شود.

این نسخه تقریباً مشابه نسخه جهانی است، به جز تفاوت جزئی در رابط کاربری. در گوگل پلی استور دارای امتیاز 4.2 می باشد.


5) چین – بازی برای صلح

Tencent PUBG Mobile را تحت پرچم بازی برای صلح، که به عنوان Peacekeeper Elite نیز شناخته می شود، در چین منتشر کرد. این به طور ویژه مخاطبان محلی را هدف قرار داده بود و به راحتی نیازهای بدون خون و خراش را برآورده می کرد.

اگرچه ممکن است شباهت هایی در گیم پلی وجود داشته باشد، اما این نسخه از نظر ویژگی ها و محتوای جدید از نسخه جهانی پیشی گرفته است. کاربران فایل APK را در اینترنت پیدا خواهند کرد. با این حال، برای دسترسی به آن به یک حساب WeChat یا QQ نیاز دارند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت