Alpha 7 Esports یکی از بهترین تیم‌های PUBG Mobile

Alpha 7 Esports یکی از بهترین تیم‌های PUBG Mobile

Alpha 7 Esports یکی از بهترین تیم‌های PUBG Mobile در جهان است…

چند روز پیش، Geison، مدیرعامل Rise Esports به طور ضمنی گفت که بازیکنان Alpha 7 Esports در طول مسابقات رسمی از داروهای تقویت‌کننده عملکرد استفاده می‌کنند. او پیشنهاد کرد که برخی از متخصصان از محرکی به نام Venvanse استفاده می کنند که برای درمان ADHD استفاده می شود. هوشیاری را افزایش می دهد و خلق و خو را بهبود می بخشد. این موضوع توسط Tencent تحت بررسی است زیرا Venvanse توسط اکثر فدراسیون های ورزشی/ورزشی در سراسر جهان ممنوع شده است.

Geison در اینستاگرام خود پست کرد:

“آنچه در واقع وجود دارد، شواهد گسترده ای از مصرف کنترل شده مواد مخدر است و طبق قانون ورزش و ورزش، نمی توان از آن استفاده کرد. طبق همه شواهد، طبق شواهد و شواهد، آلفا از این استفاده می کرد. چیزی که طبق سایر تیم های شرکت کننده نیست. همه چیز در مورد عدالت و Tencent است که تمام شواهد و شهادت ها را دارد.”

وی در ادامه افزود:

“اجازه دهید اینجا روشن شوم. من نه قاضی هستم که کسی را قضاوت کنم و نه متهمی هستم. با این حال، من از حقایق توصیف شده آگاه هستم. نارضایتی خود را از باقی ماندن Alpha7 در مسابقات قهرمانی تا زمانی که خلاف آن ثابت شود ابراز می کنم. و مراقب باشید: انجام دهید. بدون نسخه از هیچ دارویی استفاده نکنید. این دارو بیش از فایده ضرر دارد. VENVANSE، دارویی که طرف نویسنده فاش کرده است، نمی‌تواند بی‌رویه استفاده شود. همچنین طبق قوانین سازمان‌های مختلف ضد دوپینگ در جهان، اجازه مصرف را نمی‌دهند. حتی در صورت تجویز، چه مزیتی می توان به دست آورد.»


Alpha 7 Esports به این اتهامات پاسخ می دهد

در پاسخ، Alpha7 Esports گفته است که علیه برخی از اعضای جامعه که به این شرکت تهمت زده اند و خارج از تحقیقات صحبت کرده اند، اقدام قانونی خواهد کرد. همچنین اعلام کردند که تا رفع مشکل با مسئولان همکاری کامل خواهند داشت.

آلفا 7 در بیانیه خود گفت:

“Alpha 7 Esports بیان می کند که ما در حال انجام اقدامات قانونی مناسب در مورد حقایق مربوط به شکایات است که به تیم اطلاع داده شده است. از طریق سخت کوشی و شایستگی، Alpha 7 به یک مرجع جهانی در ورزش های الکترونیکی تبدیل شد و نامی قوی برای نظارت دارد. تلافی جویانه نخواهد بود. قابل تحمل باشد و هر گونه رفتار غیرورزشی توسط یکی از اعضای تیم جدا شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ما یکپارچگی و سلامت بازیکنان و تیم ها را گرامی می داریم. آلفا 7 از تحریف حقایق در انتشارات اخیر متأسف است.”

آنها افزودند:

در نهایت، ما همچنین به اطلاع می‌رسانیم که قبلاً همه اقدامات را به همراه Tencent انجام داده‌ایم و با تحقیقات داخلی مربوطه در حال انجام است و برای توضیحات بیشتر در دسترس است.

PUBG MOBILE Esports نیز به این موضوع توجه کرده و پاسخ داده است (ترجمه پرتغالی به انگلیسی):

“برای ما در PUBG MOBILE، یکپارچگی مدار رقابتی بیش از حد جدی گرفته می‌شود و ما در برابر شکستن یا نقض قوانین رفتاری خود یا کسانی که قوانینی را که عملکرد یا نتایج رقابتی ما را مخدوش کرده است، تحمل نمی‌کنیم. ما از نزدیک در حال نظارت هستیم. وضعیت، از جمله تحقیقات پلیس در حال انجام است و با فاش شدن حقایق بیشتر، اقدامات لازم را انجام خواهد داد. در حال حاضر، ما هیچ اعلامیه دیگری در مورد این رویداد نداریم. برای ما مهم است.”

لیست Alpha7 Esports PUBG Mobile:

1) Carrilho

2) سواگوین

3) مافیوز

4) Revo

آلفا 7 یکی از بهترین تیم ها نه تنها در برزیل بلکه در کل قاره آمریکا بوده است. این تیم در هر دو فصل لیگ حرفه ای PUBG Mobile: برزیل 2021 برنده شده است و همچنین قهرمان فصل دوم PMPL: Americas Championship بوده است.

جدای از آن، آنها لیگ برتر آمریکا، PUBG Mobile World Invitational West، و PUBG Mobile National Championship Brazil 2021 را برده اند. این تیم در بین ده تیم برتر مسابقات جهانی PUBG Mobile 2021 قرار داشت.

Alpha7 همچنین پس از هفته 1 PMPL: برزیل بهار 2022 در مراحل لیگ پیشرو است . مرحله لیگ تا 17 آوریل ادامه خواهد داشت و پس از آن فینال های بزرگ بین 22 و 24 آوریل برگزار می شود.

این اولین حادثه در تاریخ ورزش‌های الکترونیکی PUBG Mobile است. طرفداران باید منتظر بمانند و ببینند که گزارش تحقیق چگونه منتشر می شود و Tencent چگونه با این وضعیت برخورد می کند.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت