BGMI بهترین بازی بتل رویال بعد از Free Fire!

BGMI بهترین بازی بتل رویال بعد از Free Fire!

آیا BGMI بهترین بازی بتل رویال بعد از Free Fire Ban است؟

جایگزین های Garena Free Fire برای گیمرها چیست؟

ممنوعیت Garena Free Fire برای بسیاری از گیمرها شوکه کننده است. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال در هند بود، علی‌رغم اینکه نزدیک به شبیه‌سازی PUBG Mobile و Battlegrounds Mobile India بود. اکنون که Free Fire ممنوع شده است، آیا BGMI محبوب ترین بازی نبرد رویال در هند است؟

ممنوعیت Garena Free Fire در هند

Garena Free Fire یکی از 54 اپلیکیشنی بود که اخیرا توسط دولت هند ممنوع شد.

این برنامه‌ها به دلیل اینکه تهدیدی برای امنیت کشور محسوب می‌شوند، ممنوع شدند، درست مانند ممنوعیت PUBG Mobile، TikTok و چندین برنامه دیگر چینی در سال 2020.

 

وقتی PUBG Mobile ممنوع شد، مردم شروع به جستجوی جایگزینی برای آن کردند. Garena Free Fire سپس تبدیل به یکی از پردانلودترین و محبوب ترین بازی های نبرد رویال در هند شد. وقتی PUBG Mobile را با Free Fire مقایسه می‌کنید، بسیاری از ویژگی‌ها مشابه را در آن می‌بینید. چه اتاق انتظار، چه هواپیمایی که شما را به مقصد برساند و غیره.

BGMI در صدر جدول بتل رویال هاست البته هر بازی منحصر به فرد است. نقشه های PUBG Mobile و Free Fire بسیار متفاوت بودند. به طور مثال، اسلحه ها، شخصیت ها و سایر ویژگی های این چنینی نیز در مقایسه با یکدیگر متفاوت بودند.

با این حال، به عنوان یک گیمر، این چیزها با هم تداخل داشتند زیرا خود بازی اهمیت بیشتری داشت. طبیعتاً Garena Free Fire پس از حذف PUBG Mobile در صدر جدول قرار گرفت. اما ناشر PUBG Mobile، کرافتن عقب نشینی نکرد. Krafton یک بازی جدید – BGMI را پس از ماه‌ها منتشر کرد و اون به یک موفقیت فوری تبدیل شد. BGMI پس از شکوه و انصاف بسیار منتشر شد، با پیش ثبت نام و …. وقتی بازی جدید وارد هند شد، هم Free Fire و هم BGMI در رقابت رودررو بودند. اکنون که Free Fire ممنوع شده است، به نظر می رسد BGMI رتبه اول را تصاحب کرده است.

 

بازی Battlegrounds Mobile India برای دانلود در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است. با این اوصاف، می توان به دنبال بازی های دیگری نیز بود که برای دانلود در دسترس هستند.

 

ما چند مورد را در اینجا فهرست کرده ایم:

PUBG New State Krafton اخیرا یک بازی جدید با نام PUBG New State منتشر کرده است. در حالی که PUBG Mobile در هند ممنوع بود، بازی PUBG New State برای دانلود در دسترس است. همانطور که از نامش پیداست، این هم یک بازی بتل رویال است و هم از اپ استور و هم از گوگل پلی قابل دانلود است. این عنوان جایگزین خوبی برای BGMI است.

نبرد پرایم یکی دیگر از جایگزین های محبوب برای BGMI در هند، Battle Prime است. این بازی تیراندازی چندنفره هیجان‌انگیز است و به شما امکان می‌دهد بازی‌های جنگی را روی گوشی خود تجربه کنید. درست مانند Garena Free Fire و BGMI، در Battle Prime نیز جوایز و ارتقاهای متعددی دریافت می کنید. اما این بازی فقط در اپ استور موجود است.

Call of Duty: Mobile بازی Call of Duty: Mobile بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های موبایل است. در واقع، یک طرفدار جداگانه برای این یکی وجود دارد! اگر به دنبال چیزی متفاوت از Garena Free Fire و BGMI هستید، Call of Duty: Mobile بهترین بازی برای شماست. به علاوه، شما آن را هم در گوگل پلی و هم در اپ استور دریافت می کنید.

 

آخرین جزیره بقا پیوستن به لیست جایگزین های Garena Free Fire، آخرین جزیره بقا است. این بازی یک بازی اکشن و چند نفره بقا است و در مقایسه با Free Fire یا BGMI منحصر به فرد است. بازی Last Island of Survival Unknown 15 Days که در جزیره ای دور افتاده می گذرد، بهترین بازی نبرد بقا است. مثل همیشه آخرین گیمری که ایستاده برنده بازی است!

 

FAU-G بیایید بازی FAU-G هند را که به عنوان جایگزینی برای PUBG Mobile منتشر شد، از دست ندهیم. FAU-G همچنین یک بازی چند نفره نیست اما می تواند چالش برانگیز باشد. گیمرها باید با استفاده از نبرد تن به تن با نیروهای دشمن مبارزه کنند. فقدان اسلحه هیجان را از بین می برد، اما اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید، مطمئناً جایگزینی برای Free Fire می شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4.5 (2 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت