BGMI Lite از شایعه تا واقعیت…

BGMI Lite از شایعه تا واقعیت...
بررسی واقعیت: آیا هنوز تاریخ انتشار BGMI Lite وجود دارد؟
BGMI Lite نامی است که به نوع هندی بازی ممنوعه PUBG Mobile Lite داده شده است. این در هند منتشر نشده است و از زمانی که Battlegrounds Mobile India (برای اندروید) توسط Krafton در جولای 2021 راه اندازی شد، مورد تقاضا بوده است. قابل درک است که این تقاضا توسط کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی پایین رده مطرح شده است.

Battlegrounds Mobile India دارای حجم دانلود بیش از 800 مگابایت در فروشگاه Play است. علاوه بر حجم دانلود، بازیکنان ملزم به نصب بسته های منابع اضافی (HD یا با مشخصات پایین) هستند که بار بازی را بر روی رم دستگاه افزایش می دهد. بنابراین، با وجود نوع کم مشخصات BGMI، بازیکنان خواستار انتشار نسخه Lite آن شده‌اند.

بنابراین، شایعات پیرامون انتشار این نسخه به طور مکرر به صورت آنلاین منتشر می شود. بخش زیر ادعاهای مربوط به تاریخ انتشار بازی را بررسی می کند.


BGMI Lite هنوز معرفی نشده است

Krafton از صحبت در مورد نوع Lite BGMI اجتناب کرده و تمرکز خود را بر جوان‌سازی صحنه ورزش‌های الکترونیکی Battlegrounds Mobile India، مانند PUBG Mobile قرار داده است. علاوه بر این، فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی Krafton و BGMI نیز نشان می‌دهد که هیچ اطلاعیه‌ای در مورد راه‌اندازی بازی وجود نداشته است.

بنابراین، اگر بازیکنان لینک ثبت نام، تاریخ انتشار آینده، یا فایل APK را برای نسخه Lite BGMI مشاهده کنند، اینها تقلب و طعمه کلیک هستند. برخی از پیوندها حتی ممکن است کاربران را به وب سایت های شخص ثالث هدایت کنند، که ممکن است پر از بدافزار باشد. بنابراین، شایعات در مورد اعلام تاریخ راه اندازی این نسخه اشتباه است.


چرا طرفداران خواهان انتشار BGMI Lite هستند؟

زمانی که PUBG Mobile در هند فعال بود، طرفداران می‌توانستند نسخه سبک‌تر آن را در دستگاه‌های اندرویدی ارزان‌قیمت خود دانلود کنند. بنابراین، PUBG Mobile Lite از طرفداران مناسبی در منطقه هند برخوردار بود. با این حال، با ممنوعیت بازی اصلی توسط هند، PUBG Mobile Lite نیز مسدود شد.

راه اندازی BGMI جایگزینی برای کاربران PUBG Mobile به ارمغان آورد، اما طرفداران PUBG Mobile Lite یک نوع هندی برای نسخه Lite دریافت نکردند. اگرچه Krafton کارایی این نسخه را با ارائه دو گزینه برای بسته‌های منابع بهینه کرده است، اما به دلیل اندازه بسیار زیاد آن‌ها برای گوشی‌های هوشمند رده پایین چندان مؤثر نیستند.

بنابراین، تنها جایگزین PUBG Mobile Lite، نوع سبک تر BGMI است، اما هیچ نشانه ای از عرضه آن تا ژوئن 2022 وجود ندارد.


BGMI Lite ممکن است به این زودی راه اندازی نشود

پس از محبوبیتی که PUBG Mobile در هند به دست آورد، رسیدن به آن سطح برای BGMI بسیار چالش برانگیز بود. با این حال، در عرض یک سال پس از انتشار، جایگاه خود را در میان برترین بازی‌های اکشن اپ استور تثبیت کرد. علاوه بر این، این فرمت در نمودارهای برتر Play Store نیز حضور داشته و بیش از 50 میلیون دانلود را ثبت کرده است.

از زمان انتشار Battlegrounds Mobile India، Krafton روی تبدیل آن به یک برند برجسته در بازار بازی هند کار کرده است. ناشران کره جنوبی مسابقات ورزشی الکترونیکی را برای گیمرهای موبایل هندی ترتیب داده اند. این مسابقات قهرمانی شامل BGIS 2021، BMOC 2022 و BMPS Season 1 است که اخیرا اتفاق افتاده است.

از این رو، تنها تمرکز بر توسعه BGMI در صحنه ورزش‌های الکترونیکی هند و بازار بازی‌ها به این دلیل است که نسخه Lite ممکن است به این زودی‌ها عرضه نشود.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت