Call of Duty: Mobile یک جایزه رایگان برای جشن راه اندازی Vanguard اهدا می کند.

جزئیات پاداش موبایل CALL OF DUTY® : VANGUARD 

 

به فصل Call of Duty: Vanguard خوش آمدید.

هفتاد و هشت روز پیش، Vanguard معرفی شد ، این بازی که یک تلاش مشترک بین Sledgehammer Games، Treyarch، Beenox، Demonware، High Moon Studios، Activision Shanghai Studios و Toys for Bob بود حالا خودش را در مسیر توسعه قرار می‌دهد.

سری بازی‌ کال اف دیوتی را می‌توان سردمدار ژانر تیراندازی اول شخص نامید. جدیدترین عنوان این سری بازی Call of Duty: Vanguard نام دارد. در بازی Call of Duty WW2 Vanguard شاهد حضور مکانیزم‌های ویژه‌ای هستیم.

داستان بازی ندای وظیفه: ونگارد

کمپین اصلی بازی Call of duty: Vanguard در رابطه با گروهی از سربازان متنوع و دارای سلیقه‌های متفاوت است که از تفاوت‌های خود عبور می‌کنند تا هدف مشخصی را دنبال کنند. این هدف چیزی جز متوقف کردن توطئه و نقشه مخفی نازی ها در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم نیست.
وظیفه سربازان در این بازی و کارهایی که انجام می‌دهند در واقع نوعی ارائه مجازی از نسخه دنیای واقعی سربازانی است که مبارزات آن‌ها یک سر و گردن بالاتر از تمامی نیروهای دیگر است. این سربازان همان نیروهای ویژه (The Special Forces) محسوب می‌شوند.

با وجود آنکه به زعم بسیاری داستان بازی کالاف دیوتی Vanguard ممکن است کمی بلندپروازانه به نظر برسد؛این بازی ویدیویی تجربه‌ای را برای ما می‌نمایاند که می‌توانیم با آن همزاد پنداری کنیم.این تجربه عبارت است از به پایان رساندن یک ماموریت با یکسری افرادی که خودمان انتخاب نکرده‌ایم و به وجود آمدن پیوندهای محکم دوستی با این افراد در پروسه انجام این ماموریت.

بر اساس اذعانات تیم نویسندگی بازی کالاف دیوتی ونگارد پروسه نوشتن کمپین این بازی برای این نویسندگان تجربه‌ای بسیار ویژه و پرمعنی بوده است.

 

به نقل از سایت رسمی کالاف:

در طول این سفر، ما آنچه را که در سه حالت اکشن Vanguard در زمان راه اندازی گنجانده شده است، و همچنین آنچه در فصل اول در سراسر Vanguard و Call of Duty®: Warzone™ با همکاری Raven Software ارائه می شود، برجسته کرده ایم.

همه این‌ها امروز به پایان رسید، روزی که بدون شما، جامعه Call of Duty® امکان پذیر نخواهد بود.

علاوه بر تشکر صمیمانه از اکتیویژن و همه استودیوها برای بازی Vanguard امروز، این آخر هفته و بعد از آن، Call of Duty: Mobile یک جایزه رایگان برای جشن راه اندازی Vanguard اهدا می کند:

مطلع پیشتاز اپراتور لوکاس ریگز به صورت رایگان در بازی Call of Duty: سیار

لوکاس ریگز آماده نبرد است.

یک عضو استرالیایی SOTF 001 و متخصص مواد منفجره، ریگز یکی از 12 اپراتور پیشتاز قابل بازی است که همچنین در میان ده ها اپراتور به عنوان بخشی از فصل اول وارد Warzone شده است .

مانند هم تیمی خود آرتور کینگزلی، ریگز نیز در حال عبور از Call of Duty: Mobile است.

از امروز تا 16 دسامبر، هر کسی می تواند این اپراتور را در جشن راه اندازی Vanguard دریافت کند.

در اینجا نحوه باز کردن قفل لوکاس ریگز در کالاف دیوتی موبایل آورده شده است:

مرحله 1:  راه اندازی ندای وظیفه: موبایل در هر نقطه بین 5 نوامبر ( پیشتاز تاریخ راه اندازی است) و 16 دسامبر در 23:59 UTC.

مرحله 2: برای ادعای لوکاس ریگز، صفحه رویداد درون بازی را بررسی کنید – به محض راه اندازی به وضوح قابل مشاهده خواهد بود. اگر پس از بازخرید پیشنهاد، فوراً در بازی در دسترس نیست، قبل از تماس با پشتیبانی Activision حداقل 24 ساعت صبر کنید.

مرحله 3 (اختیاری): هر زمان که بر لابی های چند نفره پیشتاز تسلط ندارید یا در Undead Siege با او جسارت زامبی ها را ندارید، در Call of Duty: Mobile به عنوان Riggs بازی کنید!

یک بار دیگر، از شما برای بازی Vanguard تشکر می کنم . ما شما را آنلاین خواهیم دید.

سایت کالاف در آخر با این شعار خطاب به بازیکنان مقاله خود را به پایان رساند:

در هر جبهه ای قرار داری برخیز. 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت