فصل 3 کالاف دیوتی موبایل

فصل 3 کالاف دیوتی موبایل
در حال بارگذاری ویدئو ...

فصل 3 کالاف دیوتی موبایل به تازگی منتشر شده است که بین طرفداران خود سر و صدای زیادی بپا کرده است. هفته پیش طبق خبری اعلام شد که این بازی از طرف شرکت اکتیویژن تحریم شده است و کاربران ایرانی قادر به بازی کردن آن نیستند اما فردای آن روز اعلام شد که مشکل برطرف شده. حال با آمدن فصل جدید اتفاقات بسیاری در این بازی رخ داده است که در این مقاله برخی از آن را برای شما می گوییم.

نام فصل 3 کالاف دیوتی موبایل فرار از توکیو است. به همین دلیل تم بازی به سمت ژاپن رفته است و فضایی صورتی رنگ همراه با کاراکتر های ژاپنی دارد. این سیزن همانند قبل 50 تیر دارد که با باز کردن هر کدام اسکین جدیدی را باز کنید. که البته بعضی از آنها رایگان هستند و بدون اینکه شما پولی پرداخت کنید می توانید آن ها را بگیرید.

در این آپدیت دو مپ جدید با نام های Oasis و Coastal به بازی اضافه شده است که اوسیس مپی است که حال و هوای صحرایی دارد اما در آن مجسمه های طلایی وجود دارد که به آن حالتی لاکچری می دهد. کوستال هم یک شهر ساحلی است و ساختمان حالت کنار ساحل را دارند که تجربه بازی کردن در هر دوی این مپ ها بسیار لذت بخش خواهد بود.

دو مود جدید هم به بازی اضافه خواهد شد. در یکی از این مود ها که با نام Sword and Stone شناخته می شود پلیرها فقط با نارنجک و سلاح های نزدیک به مبارزه می پردازند و اگر کسی را بکشند سرعت آنها بیشتر خواهد شد. مود دیگر همانطور که از نامش پیداست در شب برگزار خواهد شد. مود night mode به شما این اجازه را می دهد که در تاریکی به رقابت بپردازید و شما باید حواستان کاملا به صدای پای حریفان باشد تا آن ها شما را غافلگیر نکنند.

شما می توانید درباره تفنگ فنک در بازی کالاف دیوتی موبایل از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت