اینووکر در دوتا 2

اینووکر در دوتا 2
در حال بارگذاری ویدئو ...

اینووکر در دوتا 2 یکی از سخت ترین هیروها به حساب می آید. این هیرو با توانایی های زیادی که دارد می تواند در هر بازی ای برای حریفان دردسر ایجاد کند. اما بازی کردن با این هیرو می تواند اندکی مشکل باشد و برای کار کردن با آن باید تمرین زیادی کنید. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله نکات مخصوص این هیرو را به شما آموزش دهیم تا بتوانید حرفه ای تر کار کنید.

اولین درباره اینووکر در دوتا 2 این است که شما باید از تمامی لول های او استفاده کنید. آیس وال یکی از بهترین لول های اینووکر است که سرعت حرکت دشمنان را به حد فوق العاده زیادی کم می کند و به همین دلیل می تواند از حرکت دشمنان به یک سمت جلوگیری کن و یا اینکه باعث شود آن ها نتوانند از منطقه ای فرار کنند. به همین دلیل همیشه سعی کنید در فایت ها از این لول استفاده کنید.

نکته ی خیلی مهمی که خیلی از پلیرها درباره ی این هیرو نمی دانند این است که شما می توانید زمانی که از Eul استفاده میکنید یا این آیتم بر روی شما استفاده شده است لول بسازید. به این صورت شما می توانید بلافاصله بعد از پایین آمدن از این تورنادو لول خود را استفاده کنید و فرار کنید و یا اینکه دشمن را از پا در بیاورید.

سان اینووکر یکی از معروف ترین لول های او است که از آن برای کشتن دشمنان در هر منطقه ای استفاده می شود. این لول به دلیل دمیج بالا و گلوبال بودن بسیار معروف است و پلیرها برای کشتن دشمنانی که جان آنها کم است از آن استفاده می کنند. نکته ای در اینجا باید بدانید این است که این لول در ابتدای بازی دمیج زیادی ندارد و احتمالا کیل گرفتن با آن خیلی کم است برای همین شما می توانید از این لول برای کشتن کریپ رینج استفاده کنید تا دشمن نتواند آن را دینای کند و پول آن را از شما بگیرد.

شما می توانید از اینجا درباره اگز در بازی دوتا 2 بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت