ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل

ترفند کالاف دیوتی موبایل

ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار زیاد هستند و گفتن آن ها در یک مقاله نمیگنجد. این بازی که جزو محبوب ترین بازی های حال حاضر موبایل میباشد طرفداران زیادی دارد و برای حرفه ای شدن در آن باید زمان زیادی بگذارید و ویدیو های مختلفی را ببینید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که یک سری از نکات کاربردی را که معمولا باقی پلیرها بلد نیستند را به شما بگوییم پس با ما همراه باشید.

یکی از ترفند های کالاف دیوتی موبایل این است که اگر میخواهید به یک سمت بروید و مسیر زیادی را جلوی خود دارید سعی کنید از تروفی سیستم استفاده کنید. شاید شما فکر کنید سریع ترین راه حرکت کردن این است که با چاقو یا وسیله هایی مثل آن شروع به دویدن کنید اما باید به شما بگویم که این قضیه درست نیست. سریع ترین راه دویدن استفاده از تروفی سیستم است. زمانی که شما تروفی سیستم را در دست میگیرید میتوانید با بیشترین سرعت ممکن حرکت کنید.

در مود هارد پوینت داشتن کاور بسیاری از مواقع میتواند به شما کمک کند تا بتوانید بازی را برنده شوید. اما معمولا در منطقه هایی که باید کپچر شوند کاوری وجود ندارد. با این حال شما میتوانید با استفاده از XS1 GOLIATH برای خود کاور ایجاد کنید. شما میتوانید این وسیله را در وسط منطقه پرتاب کنید و سپس با استفاده از بدنه آن از خود محافظت کنید. البته حواستان باشد دشمن زیادی به آن نزدیک نشود و این در موقع لزوم از آن استفاده کنید.

يکی از ترفند های کالاف دیوتی که بسیار قابل توجه می باشد ، این است که هیچوقت در نبرد هایی با فاصله متوسط روی زمین دراز نکشید. شما با این کار فقط به دشمن اجازه میدهید که راحت تر به سمت شما تیراندازی کند و همچنین به دلیل اینکه در ابتدای خوابیدن بر روی زمین نشانه گیری سخت میشود نمیتوانید به خوبی به دشمن تیراندازی کنید. به همین دلیل سعی کنید همیشه در نبردهای نزدیک اینکار را انجام دهید تا بتوانید نسبت به دشمن برتری پیدا کنید.

شما می توانید دیگر ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل را در اینجا مشاهد کنید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت