پیس کیپر در اپکس لجند

پیس کیپر در اپکس لجند
در حال بارگذاری ویدئو ...

پیس کیپر یکی تفنگ های شاتگان بازی اپکس لجند که جزو تفنگ های قرمز رنگ است و فقط در آخر بازی یافت میشود. این تفنگ دمیج نسبتا زیادی وارد میکند اما تیراندازی با آن کمی مشکل است و گاهی اوقات افراد به همین دلیل از برداشتن این اسلحه امتناع می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا نکاتی درباره ی این اسلحه به شما بگوییم تا با آن بیشتر آشنا شویم.

اولین نکته ای که درباره ی پیس کیپر در بازی اپکس لجند وجود دارد این است که شما باید سعی کنید بالاتر از حریف باشید و یا به اصطلاح های گراند داشته باشید. این اسلحه کمی بزرگ است و به همین دلیل نشانه گیری به سمت بالا ممکن است مشکل ساز باشد. به همین دلیل سعی کنید با گرفتن های گراند و نشانه گیری به سمت پایین دشمنان را مورد هدف قرار دهید.

با پیس کیپر لازم نیست همیشه هدشات بزنید. این تفنگ قابلیت دمیج بالایی دارد و تیر زدن به قسمت های مختلف بدن هم باعث میشود دمیج زیادی به دشمن وارد شود. به همین دلیل لازم نیست حتما سعی کنید که به سر دشمن تیر بزنید زیرا اغلب اوقات باعث میشود که تیرهای شما خطا برود و شما نتوانید دمیجی به دشمن وارد کنید.

نکته ی آخر که میتوان گفت مهمترین نکته هم به حساب می آید این است که شما باید تا جایی که می توانید به دشمن نزدیک شوید. پیس کیپر هر چه که باشد یک شاتگان است و شما باید تا جایی که می توانید از نزدیک به آن ها تیراندازی کنید. پس به جای این که در زمان تیراندازی مدام به چپ و راست بروید سعی کنید که به صورت زیگزاگ به سمت جلو حرکت کنید. با این روش شما میتوانید به دشمن نزدیک تر شده و هم دقت تیراندازی شما بیشتر می شود و هم اینکه دمیج بیشتری به او وارد می کنید.

برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره بازی اپکس لجندز اینجا کلیک کنید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت