GTA 5 در iOS و Android؟!

GTA 5 در iOS و Android؟!

بررسی واقعیت: آیا GTA 5 برای دانلود در دستگاه های تلفن همراه iOS و Android موجود است؟

 

Grand Theft Auto 5 در تلفن همراه در دسترس نیست؛ به نسخه های فیک توجه نکنید!

GTA 5 هنوز برای دستگاه‌های iOS یا اندروید پورت نشده است و احتمالاً به این زودی نیز اتفاق نخواهد افتاد. با این حال، وب سایت های متعددی در اینترنت وجود دارند که ادعا می کنند لینک های دانلود نسخه موبایلی بازی را دارند.

هیچ یک از این ادعاها درست نیست و بازیکنان باید از نصب چنین نرم افزاری بر روی دستگاه های تلفن همراه خود خودداری کنند. در اینجا به برخی از دلایل نادرست بودن این ادعاها اشاره می کنیم.


چرا بازیکنان باید از کلیک بر روی لینک های دانلود جعلی GTA 5 خودداری کنند؟

چگونه بفهمیم لینک ها درست هستند

همانطور که قبلاً گفته شد، چندین وب‌سایت در اینترنت به طور مکرر مقالاتی با لینک‌هایی منتشر می‌کنند که ادعا می‌کنند Grand Theft Auto 5 برای اندروید را میزبانی می‌کنند. با این حال، آنها به همین جا ختم نمی شوند، زیرا برخی از این سایت ها به جزئیات زیادی در مورد نحوه انتشار بازی راک استار بر روی موبایل می پردازند.

از آنجایی که Rockstar هرگز چنین ادعاهایی نداشته است، واضح است که همه آنها جعلی هستند. هر گونه اطلاعیه رسمی از طریق حساب رسمی توییتر Rockstar و وب سایت خبری آنها اعلام خواهد شد. همونطوری که که نسخه Definitive Edition Trilogy و حتی Grand Theft Auto 6 معرفی شدند.

در آخر، Grand Theft Auto 5 هرگز بر روی دستگاه های اندروید یا iOS پورت نشده است و به نظر نمی رسد Rockstar برنامه ای برای انجام این کار داشته باشد. این به دلیل محدودیت های فنی و همچنین سودآوری است.


تأخیر در زمان عرضه نسخه نسل نهمی GTA 5 - زومجی

این پیوندها در عوض چه چیزی را ارائه می دهند؟

بسیاری از بازیکنان ممکن است تعجب کنند که اگر این وب سایت ها GTA 5 نداشته باشند واقعا چه چیزی را ارائه می دهند . پاسخ کاملاً سرراست است. نام کامل بسته OBB که برای دانلود در دسترس است معمولا در اکثر سایت های میزبانی برنامه اندروید ذکر می شود.

این معمولاً در قالب زیر است: ‘com.(نام توسعه دهنده).(نام بازی).’ در مورد Grand Theft Auto 5، باید ” com.rockstargames.gta5 ” باشد.

با این حال، یک نگاه سریع نشان می دهد که فایل های ادعا شده برای نصب GTA 5 در واقع میزبان GTA San Andreas هستند. این با این واقعیت ثابت می شود که فایل داده اغلب ” com.rockstargames.gtasa ” نام دارد. حتی اگر وب سایت به صراحت این موضوع را بیان نکرده باشد، پس از دانلود فایل مشخص می شود.

مدهایی که شبیه ویژگی‌های Grand Theft Auto 5 هستند، اغلب برای ایجاد یک نسخه سفارشی از San Andreas استفاده می‌شوند. بسیاری از مدها برای HUD، نقشه ها و وسایل نقلیه برای San Andreas بر اساس عنوان جدید ساخته شده اند. بازیکنانی که فایل‌های APK و OBB را از این وب‌سایت‌ها دانلود می‌کنند، ممکن است به چنین نسخه مود شده‌ای دست پیدا کنند.


چرا بازیکنان باید از این وب سایت ها اجتناب کنند؟

برای شروع، این وب سایت ها ادعاهای نادرستی دارند و فقط عاقلانه است که به آنها اعتماد نکنید. فایل‌هایی که ارائه می‌کنند اغلب به ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و در بدترین حالت، بدافزار آلوده می‌شوند. در حالی که ویروس نوع اول فقط کاربران تلفن همراه را با تبلیغات بمباران می کند (که به خودی خود می تواند بسیار خسته کننده باشد)، ویروس نوع دوم ممکن است به فایل های آنها آسیب برساند.

حتی در مورد تلفن همراه San Andreas، تنها مکان های امن برای دانلود آن Play Store و App Store هستند. دانلود نسخه‌های غیرقانونی یک بازی پولی قانونی نیست و بازیکنانی که این کار را انجام می‌دهند نیز ممکن است مشمول قوانین محلی باشند.

مهمترین نکته ای که در اینجا باید تأکید کرد این است که Grand Theft Auto 5 هرگز برای دستگاه های تلفن همراه منتشر نشد. در نتیجه، بازیکنان باید مراقب وب سایت هایی باشند که خلاف آن را ادعا می کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

1 دیدگاه برای “GTA 5 در iOS و Android؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت