Krafton در حال توسعه بازی جدید با گرافیک بهتر است(PUBG 2)

Krafton در حال توسعه بازی جدید با گرافیک بهتر است(PUBG 2)

Players Unknown’s Battlegrounds یک بازی عالی بتل رویال است که هم برای موبایل و هم برای رایانه شخصی در دسترس است. گرافیک و ویژگی های این بازی ها بازیکنان را به دنیایی متفاوت می برد تنها در این صورت این بازی ها میلیون ها دنبال کننده در سراسر جهان دارند. به تازگی بازی جدیدی با نام PUBG New State عرضه شده است که در آن برخی از ویژگی های پیشرفته با گرافیک فوق العاده واقعی عرضه شده است.

مدت ها بود که این خبر در رسانه ها منتشر می شد مبنی بر اینکه شرکت PUBG قرار است بازی جدیدی را با نام “PUBG 2” روانه بازار کند که البته تاکنون هیچ بیانیه رسمی از سوی سازندگان در مورد آن منتشر نشده است. بر اساس گزارش ها، مدیر عامل Krafton در رابطه با عرضه PUBG 2 چنین اظهارنظری کرده است که از آن حدس زده می شود که این بازی به زودی برای بازیکنان عرضه شود. امروز در این مقاله قصد داریم تمام جزئیات مربوط به انتشار PUBG 2 را به اشتراک بگذاریم.

 

 

تاریخ مورد انتظار انتشار PUBG 2

همانطور که در این مقاله در بالا ذکر شد، کیم چانگ هان، مدیر عامل Krafton در بیانیه‌ای در بلومبرگ در ژانویه 2021 گفت که این شرکت عنوان جدید بتل رویال را برای طرفداران خود به نام PUBG 2 به عنوان یک بازی ترسناک بقا معرفی خواهد کرد (تأیید شده به عنوان پروتکل Callisto). که جهان PUBG را سه قرن بعد به تصویر می کشد. از این اظهارات مدیر عامل Krafton می توان حدس زد که بازی PUBG 2 هنوز در دست توسعه است و بازی تا نیمه دوم سال 2022 برای بازیکنان عرضه خواهد شد.

 

این ویژگی ها در PUBG Mobile 2 در دسترس خواهند بود:

 

PlayerIGN تأیید کرده است که تیم Krafton Amsterdam به دنبال یک مدیر هنری فنی و یک انیماتور فنی است. در این فاش هیچ بازی خاصی ذکر نشده است، فقط این که آگهی های شغلی برای یک “پروژه اعلام نشده” هستند.

طبق شرح وظایف خود، این متخصصان در این بازی آینده با کارگردان و تهیه کننده بازی Krafton همکاری خواهند کرد.

انتظار می رود بازی AAA بر روی Unreal Engine 5 اجرا شود و چند ماه پیش شایعات مختلفی در مورد دنباله PUBG منتشر شد. قبل از افشای این فاش در اینترنت، Alt Char اظهار داشت که Krafton در حال کار بر روی دنباله PUBG است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

3 دیدگاه برای “Krafton در حال توسعه بازی جدید با گرافیک بهتر است(PUBG 2)

  1. TATALロロ گفته:

    حاجی همه کمپانی ها زدن تو کار پابجی😐
    این لبتاب من کو یه بتل رویال هم ما عرضه بازار کنیم:)

  2. 9046659532 گفته:

    من بخوام با این فناوری و تشکیلات کشورمون گیم بسازم کیفیتش میشه در حد بازی ماروپله توگوشی های نوکیا:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت