KRAFTON و دنیای مجازی با کیفیت خوب

KRAFTON و دنیای مجازی با کیفیت خوب

KRAFTON خالق PUBG شروع به دریافت INTONFTS کرد.

 

واضح است که در چند ماه گذشته، خالق PUBG، کرافتون که هرگز این اتفاق را پیشبینی نکرده بود، اعلام کرد که «یک یادداشت تفاهم (MOU) با Naver Z برای توسعه یک پروژه جدید Web 3.0 و توکن غیرقابل تعویض امضا کرده است.

Krafton با استفاده از تجربه خود در ایجاد بازی هایی مانند PUBG، قادر به ساخت یک برنامه، ایجاد یک ابزار تولید محتوای کاربر خواهد بود. این شرکت از Unreal Engine برای ساختن «دنیای مجازی با کیفیت خوب» استفاده خواهد کرد.

ناور Z (رهبر بزرگترین پلتفرم متاورس در آسیا) سپس از تجربه خود برای ایجاد سرویس متاورس و جوامع و خدمات اجتماعی اطراف آن استفاده خواهد کرد.

توسعه دهنده پیشرو هیونگ چول پارک تیم Web 3.0 در Krafton گفت که این همکاری با تخصص منحصر به فرد شرکت پشتیبانی می شود و با تمرکز جهانی مشترک است زیرا آنها آینده را با توجه به NF&A و متاورس ها می بینند.

یک جایگزین قدرتمند برای روش‌های مرسوم، مانند ارتباطات از راه دور، و تحقیق در وب 3.0، به عنوان مثال، با تجربه و مهارت‌های Naver Z و Zepeto، وعده ما است: ایجاد یک متاورس باز با کیفیت بالا که منحصر به طرح‌های جهانی مشتریان ما باشد. و با توسعه یک سیستم مقیاس پذیر وب 3.0 اختصاصی و مقیاس پذیر، سازندگان جهانی را زنده می کند. که در نوع خود بسیار عالی است.

چندین شرکت مطرح دیگر نیز اخیراً علاقه خود را به NFT ها ابراز کرده اند. با این حال، اکثر تیم ها، مانند تیم 17 و EA، به دنبال اعتراض یکصدا از سوی بسیاری از ما، یک چرخش سریع را انجام دادند.

در مقابل، یوبی‌سافت بر این موضوع که NFT‌ها آینده هستند و برای گیمرها مفید هستند، مصمم است. به گفته نیکلاس پوارد، معاون آزمایشگاه نوآوری های استراتژیک یوبی سافت، بازیکنان “نیاز دارند آن را دریافت نکنند”.

هر طور بازی کنیم، آقای پوارد، این را می گیریم. ما فقط می خواهیم کاری به آن نداشته باشیم.

 

همچنین بخوانید در ادامه:

سرمایه گزاری PUBG در NFT!

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت