پابجی موبایل 20 کارت ارتقای RP M11 اهدا می‌کند.

پابجی موبایل 20 کارت ارتقای RP M11 اهدا می‌کند.

PUBG Mobile کارت ارتقای ماهانه رویال 11 را اهدا می کند.

می‌توانید قفل Hidden Hunters Elite Pass را به صورت رایگان باز کنید.

یک رویال گذر جدید به زودی در PUBG Mobile عرضه می‌شود و برای جشن گرفتن، Tencent 20 کارت ارتقای RP M11 را اهدا می‌کند. بازیکنان می توانند از این کارت ها برای ارتقا RP به Elite Pass استفاده کنند.

بازیکنان می توانند با تکمیل اهداف ورودی در وب سایت هدیه، شانس دریافت کارت های ارتقا را داشته باشند. این اهداف شامل دنبال کردن و به اشتراک گذاری PUBG Mobile در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی است. در مجموع 20 بازیکن به صورت تصادفی انتخاب می شوند تا کارت های ارتقاء RPM11 را دریافت کنند.

رویال پاس آینده، شکارچیان پنهان نام دارد. Tencent در یادداشت‌های Patch 2.0 فاش کرده بود که از 19 می تا 17 ژوئن در بازی در دسترس خواهد بود. این شامل 50 ردیف پاداش است که بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت‌های RP پیشروی کنند.

 

در RPM11 Giveaway شرکت کنید و کارت های ارتقا RPM11 را برنده شوید! 🎁

⌚https://t.co/XqaPjY6rMN

حتماً RPM11 را برای جوایز انحصاری شگفت انگیز به حداکثر برسانید!

🔗https://t.co/XNmO0jyVLC#PUBGMRPM11 #PUBGMC2S6 #PUBGMOBILE pic..com/mQ943uncb2

— PUBG MOBILE (@PUBGMOBILE) ۱۸ مه ۲۰۲۲

رویال گذر رایگان پاداش زیادی نمی دهد. Elite Pass به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا لباس‌ها، پوسته‌ها، احساسات و موارد دیگر را دریافت کنند. تنسنت هنوز لیست دقیقی از جوایز را اعلام نکرده است. زمانی که RP در 19 می منتشر شود، بازیکنان می‌توانند آن را ببینند. برای بازیکنانی که قادر به برنده شدن در این جایزه نیستند، می‌توانند با استفاده از 360 UC، Elite Pass را خریداری کنند.

علاوه بر RP جدید، فصل جدید رتبه بندی شده نیز در PUBG Mobile در 19 می آغاز خواهد شد. چرخه دوم، فصل ششم تا 18 جولای در بازی زنده خواهد بود و تغییراتی را در سطوح طلایی و نقره ای در بازی اعمال کرده است. طلا اکنون دارای سه لایه کوچک است در حالی که نقره از چهار لایه کوچک تشکیل شده است.

در ادامه بخوانید:

PUBG Mobile: مسابقات قهرمانی اروپا PMPL 2022 در 19 مه آغاز می شود.

مسابقات قهرمانی اروپا PMPL 2022 امروز آغاز می شود و 16 تیم برتر اروپا در 24 مسابقه برای تعیین قهرمان نهایی با هم مبارزه می کنند. این رویداد چهار روزه خواهد بود و از 19 تا 22 می پخش خواهد شد.

این 16 تیم شامل 8 تیم از ترکیه و 8 تیم از اروپای غربی است که از طریق لیگ های حرفه ای مربوطه خود راه یافته اند. تیم های منطقه ای CIS نتوانستند در این رویداد شرکت کنند زیرا لیگ حرفه ای منطقه به دلیل درگیری روسیه و اوکراین به تعویق افتاد.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه