Vampire Esports برنده لیگ حرفه‌ای موبایل PUBG (PMPL) در بهار تایلند ۲۰۲۲ شد.

Vampire Esports برنده لیگ حرفه‌ای موبایل PUBG (PMPL) در بهار تایلند ۲۰۲۲ شد.

بیکن تایم که قبل از PMPL Spring با ShirtyS و JQ قرارداد امضا کرد، با 208 امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و TEM Entertainment با 205 امتیاز سوم شد. سه تیم برتر نیز بلیت خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جنوب شرق آسیا (SEA) تهیه کرده‌اند و تیم‌های رده‌بندی چهارم تا ششم باید در مسابقات پلی‌این شرکت کنند.

 

مدافع عنوان قهرمانی Infinity تورنمنت متوسطی داشت و با 195 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. ستاره آنها، نوزی، دومین بازیکن برتر فینال بود. او همچنین برترین فرفره هر سه هفته در مرحله لیگ بود.

 

 

عملکرد خارق‌العاده TonyK در آخرین مسابقه به FaZe Clan کمک کرد تا به جمع ۶ تیم برتر راه پیدا کند. تیم او قبل از مسابقه نهایی در جایگاه هشتم قرار داشت. TonyK 16 ساله در طول مسابقات در فرم فوق العاده ای بود و عنوان MVP فصل را با 127 حذف و 27090 خسارت به دست آورد.


تیم های واجد شرایط برای مسابقات قهرمانی دریای PMPL

1) Vampire Esports

2) زمان بیکن

3) دارد

بازی Ins

4) تگرگ ورزشی

5) بی نهایت

6) قبیله FaZe

KOG تا آخر جنگید اما نتوانست به عنوان قهرمانی راه یابد. E29 هفت پله سقوط کرد و در رده هشتم قرار گرفت زیرا در روز سوم عملکرد بدی داشتند.

ام اس چونبوری که در مرحله لیگ نایب قهرمان شد، با وجود 67 امتیاز پاداش، در فینال 167 امتیاز کسب کرد. Onyx و Valdus Esports به ترتیب در جایگاه های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند. 47 گیمینگ تنها تیمی بود که نتوانست از مرز سه رقمی عبور کند و با 84 امتیاز که شامل 32 امتیاز پاداش بود در رده شانزدهم قرار گرفت.


جوایز انفرادی

1) MVP فصل: TonyK

2) Gunslinger: TonyK

3) Granade Master: SchwepXz

4) چشم عقابی: جوکر

5) Survivor: Essozip

6) طبیب میدانی: مگامایند

VPE SchwepXz با 38 بازی فینال برترین fragger فینال بود و Noozy با 37 پایان در رتبه بعدی قرار گرفت. مورمن با 35 حذف به مقام سوم دست یافت.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه