اساسینز کرید والهالا

در حال بارگذاری ویدئو ...

اساسینز با نسخه جدید خود رکورد فروش خود را شکست. شرکت یوبیسافت سازنده این سری بازی اعلام کرد که این نسخه از بازی در یک هفته اول خود بیشتر از تمامی نسخه های پیشین خود فروش داشته است. همچنین این نسخه بیشترین مقدار فروش خود را بر روی نسخه pc داشته است. این بازی توانست رتبه برتر فروش در انگلیس را از آن خود کند و جای بازی کالاف دیوتی کلد وار COD Cold War را بگیرد. همچنین قابل ذکر که کالاف دیوتی در سیزده سال گذشته نتوانسته بود در هفته آغازین فروش خود رتبه برتر جدول فروش باشد.
یوبیسافت اعلام کرد که تعداد بازیکن های این نسخه تقریبا دوبرابر نسخه قبلی یعنی اساسینز کرید اودیسه در زمان مشابه بوده است که موفقیت بزرگی برای این شرکت به شما می آید. بازی های اساسینز کرید رفته رفته در طول زمان داشتند طرفداران خود را از دست میدادند و به دلیل تکراری شدن و داستان های نه چندان جذاب از لیست بازی های برتر تا حدودی کنار رفته بودند اما شرکت یوبیسافت نشان داد که از این بابت نگرانی ندارند و همجنان میتوانند این سری بازی را جزو محبوب ترین ها نگه دارند.
نظر منتقدان درباره این بازی بسیار مثبت بوده به طوری که از بسیاری از بخش های آن تعریف کرده اند. هم فیزیک و گرافیک بازی هم تکنیک های حمله بسیار خوش ساخت بوده اند. این بازی توانسته امتیاز های قابل قبولی از منتقدان دریافت کند که این نشانه دیگری است که یوبیسافت به دنبال پایان دادن به این بازی محبوب نیست و هنوز هم برای آن نقشه های بسیاری در سر دارد.
این بازی برای تمامی کنسول ها و سیستم ها منتشر شده است و شما هم اکنون میتوانید آن را خریداری کنید اما اگر جزو آن دسته از پلیرها هستید که از نسخه های کرک شده استفاده میکنند احتمالا باید مدت زیادی صبر کنید تا بازی توسط تیم های هکر کرک شود و به دست شما برسد.

شما میتوانید درباره فصل دوازده کالاف دیوتی موبایل از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت