جوایز C2S6

جوایز C2S6

bg M11 C2S6 Tier Rewards Bgmi، M11 و M12 Tier Rewards

جوایز ردیف C2S6: – پس از انتشار C2S5، بازیکنان می خواهند در مورد جوایز ردیف C2S6، تاریخ انتشار و موارد دیگر بدانند. پس از مدت ها انتظار BATTLEGROUNDS MOBILE INDIA PUBG C2S6 Tier Rewards در این مقاله در دسترس است، من قصد دارم تمام جوایز ردیفی را که برای رتبه ردیف شما اختصاص داده شده است را به اشتراک بگذارم و با رسیدن به آن ردیف می توان آن را به صورت رایگان جمع آوری کرد. همه این جوایز در Battlegrounds Mobile India و همچنین PUBG Mobile در دسترس خواهند بود.

Tier Rewards در Pubg یا Bgmi چیست؟

Tier Rewards آن دسته از جوایز رایگانی است که هر بازیکن با رسیدن به آن ردیف دریافت می کند. هر چه به ردیف بالاتر برسید، پاداش هایی که می توانید دریافت کنید بهتر است. شما حدود 2 ماه دوره زمانی برای جمع آوری جوایز ردیف دریافت می کنید. فقط چند مورد گرانبها هستند در حالی که بقیه موارد معمولی هستند و هر بازیکنی با انجام بازی در هر سطحی آن را به دست می آورد.

ماه 11 تاریخ انتشار C2S6

مثل همیشه پس از پایان فصل جاری، فصل جدید آمد، بنابراین ابتدا باید تاریخ پایان c2s5 را بدانید، پایان c2s5 در 20 مه 2022 در ساعت 5:30 صبح، پس از قفل 2 ساعته رویال پاس، یک مجوز سلطنتی جدید با جدید آمد. فصل بنابراین تاریخ انتشار c2s6 20 مارس 2022 ساعت 7:30 صبح است.

جزئیات کوتاهی از جوایز ردیف Pubg یا BGMI C2S6

رتبه ردیف جوایز ردیف
برنز نماد فصل
نقره اي کوپن جعبه کلاسیک
طلا مجموعه C2S6
پلاتین ماسک C2S6
الماس C2S6 – MG3 Skin
تاج پادشاهی 3 کارت حفاظت از رتبه: 1-زمان
آس تأیید نشده
استاد آس C2S6 مو
Ace Dominator آواتار C2S6 Ace Dominator
فاتح قاب آواتار C2S6 Conqueror

 

اینها همه پاداش برای سطوح مختلف است. من تمام پاداش ها را از پایین به بالا ذکر کرده ام. اکنون به تمام پاداش های مهم نگاهی بیندازید. برای درک بهتر شما در اینجا یک ویدیو آورده ام که با آن می توانید تمام پاداش های ردیف را ببینید.

جوایز ردیف M11 BGMI C2S6

جوایز ردیف C2S6 (Sliver)

در 2 فصل گذشته، بازیکنان یک لایه Glass on Sliver دریافت می‌کنند، اما این Season Pubg Mobile و توسعه‌دهنده Bgmi شیشه جایزه را به کوپن‌های جعبه کلاسیک تغییر می‌دهند. در آن زمان تعداد کوپن‌های جعبه کلاسیک دریافت نکردید.

جوایز ردیف C2S6 (طلا)

در Gold Tier، شما این فرصت را دارید که یک لباس مجانی C2S6 را در BGMI جمع آوری کنید. ظاهر لباس خیلی باحال و خیلی لزج است.

جوایز ردیف پلاتینیوم C2S6

در این فصل تغییرات بزرگی در جوایز ردیف پلاتینیوم در پلاتینیوم، در 2 فصل گذشته توسعه‌دهنده پاداش‌های ردیف پلاتین را به پاداش‌های ردیف آس تغییر داد، اما اکنون دوباره هر بازیکن ماسکی بر روی جوایز ردیف پلاتینیوم دریافت می‌کند، که دکل در تصویر بالا نشان داده می‌شود.

جوایز ردیف الماس C2S6

در رتبه Diamond، شما این فرصت را دارید که پوسته تفنگ C2S6 MG3 را به صورت رایگان در Battlegrounds Mobile India جمع آوری کنید. این فرصت بزرگی برای هر بازیکنی است که اولین پوسته اسلحه MG3 را کاملاً رایگان دریافت کند. پوسته آزاد C2S6 Mg3 همان لباس رنگ آبی آسمانی است و به صورت چرخه 2 S6 چاپ شده و مواردی روی آن کشیده شده است.

C2S6 Ace Tier Rewards

با توجه به لو رفتن هیچ پاداشی در C2S6 Ace Tier، ممکن است توسعه دهندگان هر آیتم جدیدی را برای جوایز ردیف ace آزمایش کرده باشند، امیدواریم که ما جوایز خوبی دریافت کرده باشیم، بنابراین این صفحه را علامت گذاری کنید تا زمانی که به تلگرامم ملحق شدم به شما اطلاع خواهم داد.

C2S6 Ace Master Tier Rewards

در اینجا جایزه دیگری می آید که می توانید با رسیدن به Ace Master دریافت کنید، در Ace Master یک هدگیر رایگان به رنگ سفید و پوست که شبیه کلاه گیس به نظر می رسد این بار اضافه شده است. به سطح Ace Master برسید و آن را به صورت رایگان جمع آوری کنید تا در موجودی خود اضافه کنید.

C2S6 Ace Dominator Tier Rewards

آواتار C2S6 Ace Dominator منتظر است تا در سطح Ace Dominator جمع آوری کنید. آواتار بسیار شبیه به C2S5 Ace Dominator Avatar است، تنها C2s5 با C2S6 جایگزین شده است و چند جایگزین رنگ نیز انجام شده است.

پاداش های ردیف فاتح C2S6

در اینجا آخرین جایزه در Conqueror Tier می آید که قاب آواتار Conqueror C2S6 است. این فقط یک قاب نیست، بلکه رویای هر بازیکن Battlegrounds Mobile India است. تقریباً هر بازیکنی آرزوی دستیابی به این قاب آواتار را دارد.

اینها همه جوایز ردیف PUBG Mobile C2S6 هستند. رتبه خود را بالا ببرید و این جوایز برتر را به صورت رایگان دریافت کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت