روز دوم فینال PEL 2022

روز دوم فینال PEL 2022

روز دوم فینال بهار 2022 PEL: رتبه بندی، مرور کلی و …

در روز دوم فینال بهار 2022 PEL ، Four Angry Men با نام مستعار 4AM جایگزین STE شد و پس از اجرای ثابت مقام اول را به خود اختصاص داد. این تیم در 10 مسابقه 109 امتیاز کسب کرده است. از سوی دیگر، STE برخلاف روز اول، میانگین دوندگی داشت و به رتبه دوم سقوط کرد.

Nova Esports پس از کسب 44 امتیاز در 5 بازی اخیر خود، جایگاه سوم خود را حفظ کرد. همه گیمرها نیز عملکرد درخشانی داشتند زیرا در جایگاه چهارم باقی ماندند.

RSG و Team PAI هر کدام با 78 امتیاز در مکان های پنجم و ششم قرار گرفتند. تی سی که به عنوان یکی از تهاجمی ترین تیم ها شناخته می شود، تا کنون در فینال ها میانگین دوندگی داشته است و در حال حاضر با 54 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.


مروری بر روز دوم فینال بهار PEL 2022

جی تیم که پس از روز اول در رده آخر قرار گرفت، روز خود را با پیروزی در اولین مسابقه و کسب 17 امتیاز آغاز کرد. 4 صبح و تیم PAI هر کدام 13 امتیاز به دست آوردند، در حالی که دو بازیکن TEC به تیم خود کمک کردند تا 11 امتیاز کسب کند. Nova و STE به ترتیب چهار و دو امتیاز کسب کردند.

JDE Gaming اولین شام مرغ خود را در دومین مسابقه ای که در Sanhok انجام شد با کسب 9 امتیاز حذفی برد. AG 12 امتیاز و Nova و Team PAI هر کدام 10 امتیاز کسب کردند.

تیم PAI در دایره نهایی سه نفره به نظر می رسید اما متأسفانه دو بازیکن آنها توسط JDE xxKu ناک اوت شدند که گلوله برفی به تیم حذف شد و از مسابقه حذف شد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت