نحوه دانلود آخرین آپدیت PUBG Mobile 1.8 در دستگاه های اندروید و iOS

نحوه دانلود آخرین آپدیت PUBG Mobile 1.8 در دستگاه های اندروید و iOS

PUBG Mobile آخرین آپدیت اصلی خود را چند روز پیش منتشر کرد و مدتی است که در دسترس همه بازیکنان قرار گرفته است. کاربران از ویژگی ها و محتوای جدید گنجانده شده در نسخه 1.8 راضی هستند، زیرا این ویژگی ها فراتر از انتظارات آنها بوده است.

از جذابیت های اصلی این به روز رسانی می توان به نقشه حالت کلاسیک جدید —Aftermath، حالت با مضمون مرد عنکبوتی و پیشرفت های متعدد دیگر اشاره کرد. حجم آپدیت برای کاربران اندروید تقریباً 710 مگابایت است در حالی که برای کاربران iOS 1.73 گیگابایت است.


نحوه دانلود آخرین آپدیت PUBG Mobile 1.8

دستگاه های اندروید

کاربران راه های مختلفی برای دانلود به روز رسانی 1.8 در دستگاه های خود دارند. آنها می توانند از فایل APK از وب سایت رسمی یا از طریق فروشگاه برنامه استفاده کنند.

 

گیمرهایی که به دنبال آپدیت بازی از طریق پلی استور هستند می توانند از طریق این فایل از آن دیدن کنند . پس از آن، مشتریان ممکن است روی گزینه به روز رسانی کلیک کنند تا آخرین نسخه را بدون هیچ سر و صدایی دانلود کنند.

اگر کاربران به دنبال دریافت آخرین نسخه از طریق فایل APK هستند، بایستی مراحل زیر را دنبال کنند:

مرحله 1: بازیکنان می توانند برای دانلود آخرین نسخه APK به صفحه وب رسمی دسترسی پیدا کنند. دو فایل مختلف موجود است: فشرده و معمولی.

اولی کوچکتر است، اما کاربران باید یک بسته منبع اضافی دانلود کنند. در مقابل، نسخه معمولی به گیمرها اجازه می دهد تا فوراً بازی را شروع کنند.

مرحله 2: آنها باید گزینه Install from Unknown Source را فعال کرده و نصب فایل را ادامه دهند.

 

مرحله 3: پس از اتمام نصب، گیمرها باید وارد سیستم شده و از آپدیت PUBG Mobile 1.8 لذت ببرند. با این حال، در صورت استفاده از نسخه فشرده، یک فایل منبع اضافی مورد نیاز خواهد بود.

فرض کنید کاربران در طول فرآیند نصب با پیام خطایی مبنی بر مشکلی در تجزیه بسته دریافت می کنند. در این صورت، آنها می توانند APK را دوباره دانلود کرده و دوباره اقدام به نصب آن کنند.


نحوه دانلود آخرین آپدیت PUBG Mobile 1.8 در دستگاه های iOS

کاربران iOS باید اپ استور اپل را باز کنند و PUBG Mobile را با استفاده از نوار جستجو جستجو کنند. بعد، آنها می توانند دکمه به روز رسانی را فشار دهند تا به روز رسانی 1.8 را دریافت کنند.

همچنین، می‌توانند نمایه‌های خود را باز کرده و با فشار دادن دکمه Update در کنار بازی، به بخش به‌روزرسانی‌های در انتظار دسترسی داشته باشند.

 

 

 

در ادامه بخوانید:

همه چیز درباره به‌روزرسانی PUBG Mobile 1.8

 

آخرین نسخه PUBG Mobile Lite 0.22.1

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت