نقطه های مناسب فرود پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

نقطه فرود از مهمترین کارها برای قرار گرفتن در ده تای اول در پابجی موبایل است و شما باید به اندازه کافی مخفیانه بازی کنی چون این کار به شما این اجازه را میدهد در سریعترین زمان ممکن بهترین اسلحه و تجهیزات را پیدا کنید و قدرت شما هنگام نبرد از دشمن بیشتر باشد.

هر بازیکنی براساس استایل بازی خودش باید انتخاب کند که در یک مکان پرریسک اما با لوت بالا فرود بیاید یا در یک جای بی خطر اما با تجهیزات معمولی، هر چند با اینکار مجبورمیشود مدت زمان بیشتری برای پیدا کردن تجهیزات مناسب صرف کند.

توی این مقاله به شما بهترین مکان ها برای فرود اومدن در مپ ارنگل رو معرفی میکنیم.

مکان های کم ریسک( بازیکنان کمتر و تجهیزات مناسب)

1.Shooting Range

این مکان پر از لوت و تجهیزات خوب است. و میتونید انتظار داشته باشید که بتوانید جلیقه و کلاه لول 3 را توی همون دقایق اول پیدا کنید .

2. Severny

در شمال نقشه میتونید این مکان رو پیدا کنید که پر از ساختمان های بزرگ و پیچ در پیچ است که به راحتی میتوانید تجهیزات مناسب را درآن پیدا کنید

3.Primorsk

داخل این مکان هم که در جنوب نقشه واقع شده ساختمان های بیشماری هست که میتونید با گشتن درون اون و با کمی خوش شانسی اسلحه و تجهیزات خوبی بیابید.

4.Mylta

یک منطقه خوب با ساختمانهای کم که از روی نقشه به چشم نمیاد و پلیر های کمی که به اونجا میرن .ولی میلتا لوت خوبی داره و شما اول بازی میتونید انتظار یک تفنگ خوب و دوربین خوب رو داشته باشین.

5.Novorepnoye

این منطقه دقیقا بغل میلتری بیس قرار داره.این منطقه با ساختمان هایی که داره میتونه لوت مناسبی رو به پلیر ها بده.معمولا بازیکن ها میلتری بیس رو به این منطقه ترجیح میدن چون میلتری بیس لوت بهتری داره.میلتری بیس با اینکه لوت بهتری داره ولی ریسک بالا تری هم داره.

منطقه های با ریسک بیشتر(لوت بهتر ولی پلیرهای بیشتر)

6.georgopol

انبار کانتینر ها در جورجوپول منطقه شلوغی پر از بازیکن هست ولی در این منطقه به صورت تضمینی شما می تونید دوربین 8X اسنایپر و تجهیزات لول 3 پیدا کنید.ولی باریسک بالای این منطقه شانس نجات یافتن شما 50-50 هست.البته این بستگی به این داره که شما چقدر در بازی خوب هستید.

7.school

این منطقه با اینکه خیلی کوچیکه بیشترین پلیر ها رو تو کل نقشه داره و پر جمعیت ترین نقطه مپ همینجاست.خود ساختمان مدرسه لوت خوبی رو به پلیر ها میده و بعد از جمع کردن کل ساختمان شما میتونید به ساختمان بغل مدرسه برای لوت بیشتر برید.ولی پر ریسک ترین و شلوغ ترین منطقه بازی همین مدرسه هست.

8.pochinki

معروف ترین نقطه روی نقشه پوچینکی هست که کمتر کسی نمیشناستش.این منطقه وسط نقشه قرار داره و شانس اینکه شما داخل منطقه امن بیفتین به همین خاطر زیاده.لوت مناسبی هم در این منطقه وجود داره ولی باز هم بخاطر لوت خوب موقعیت جغرافیای خوب و معروفیت بالا این منطقه شلوغه و ریسک بالایی داره.

9.Prison

پریزن یه منطقه با لوت مشابه مدرسه ولی با جمعیت کمتر هست.این منطقه با یه ساختمان بزرگ و چند تا انبار لوت مناسبی در اختیار پلیر میزاره.ولی چون جمعیتش از مدرسه کمتره دلیل نمیشه ریسکش پایین تر.منطق اینو میگه که لوت بیشتر و بهتر = پلیر های بیشتر.

10.Sosnovka Military Base

بدون شک بهترین لوت بازی اینجا پیدا میشه ولی این نکته برای همه آشکار شده که برای بیرون رفتن از این جزیره شما باید ریسک رد شدن از روی پل رو به جون بخرید جون ممکنه بعضی بازیکن ها اونجا کمپ کرده باشن یا اینکه باید دنبال یه قایق بگردین که خودش خیلی وقت گیره.

این هم یک لیست از بهترین منطقه هایی که میتونین اول بازی اونجا فرود بیاید با لوت مناسب به همراه ریسک در نظر گرفته شده.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت