پابجی موبایل لایت برای ios چه زمانی منتشر خواهد شد؟

پابچی موبایل لایت برای IOS

پابجی به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی ها در دنیای طرفداران بازی‌های آنلاین شناخته می‌شه. با وجود محبوبیت و معروف بودن این بازی، پابجی موبایل لایت فقط برای اندروید در دسترسه و افرادی که از ios استفاده می‌کنن نمی‌تونن از این بازی لذت ببرن. با وجود این که تعداد کاربران ios در جهان بسیار زیاد هستن، پابجی موبایل لایت برای ios هنوز منتشر نشده. کمپانی این بازی بدون شک باخبره که بدون انتشار این نسخه، تعداد زیادی از مخاطبان خودش رو از دست خواهد داد! با این حال آیا ما شاهد انتشار نسخه پابجی موبایل لایت برای ios  خواهیم بود یا این نسخه منتشر نخواهد شد؟

نسخه پابجی موبایل لایت برای ios چه تفاوتی با نسخه اصلی داره؟

در واقع بعد از این که پابجی تونست موفقیت بالایی بین بازی‌های موبایلی انلاین به دست بیاره، متوجه شد که باید بازار گوشی های میان‌رده و پایین‌رده رو هم تصاحب کنه. برای این کار، نسخه لایت پابجی منتشر شد. این نسخه محدودتر از نسخه اصلیه ولی به افرادی که گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده دارن اجازه می‌ده از این بازی لذت ببرن. تفاوت های نسخه پابجی موبایل لایت با نسخه اصلی، در چند موضوع خلاصه می‌شه.

یکی از این موضوعات نقشه‌ی بازیه. نسخه اصلی دارای 4 نقشه هست که تنوع بیشتری رو به‌وجود میاره. در نسخه لایت، تنها دو نقشه وجود داره. این نقشه‌ها علاوه بر تعداد، در خصوص کیفیت و اندازه هم با نسخه اصلی تفاوت دارن و کوچک‌تر و کم کیفیت‌تر هستن. تفاوت بعدی تعداد پلیرهاست که در نسخه اصلی به 100 نفر می‌رسه ولی در نسخه لایت تعداد بازیکنان با احتساب بات‌ها به 60 نفر می‌رسه. حجم نسخه لایت بازی هم به نسبت نسخه اصلی کمتره و گرافیک پایین‌تری هم لازم داره تا بتونه به‌خوبی روی موبایل‌های میان‌رده و پایین‌رده اجرا شه.

پابچی موبایل لایت برای IOS

نسخه لایت در حال حاضر تنها برای اندروید در دسترسه و بسیاری از افرادی که آیفون دارن، در انتظار انتشار نسخه پابجی موبایل لایت برای ios هستن. این نسخه به افرادی که گوشی‌های قدیمی یا پایین رده آیفون دارن اجازه خواهد داد تا از این بازی لذت ببرن. متاسفانه تا امروز هنوز این نسخه منتشر نشده و انتشار یا عدم انتشارش هم در هاله‌ای از ابهام قرار داره.

آیا احتمال انتشار پابجی موبایل لایت برای ios وجود داره؟

تا امروز که در اردیبهشت 1402 هستیم، نشانه‌ای مبنی بر انتشار چنین نسخه‌ای دیده نمی‌شه. در حال حاضر هم چنین نسخه‌ای روی سایت رسمی بازی وجود نداره. دلیل این تصمیم واضحه، چون کمپانی اپل محصولات پایین‌رده تولید نمی‌کنه و در حال حاضر با تمامی محصولات این شرکت می‌شه بازی پابجی رو به‌نحو خوبی تجربه کرد. بنابراین نباید منتظر انتشار پابجی موبایل لایت برای ios باشیم.

با این حال ممکنه برخی از کاربران ios به دلیل لگ کمتر نسخه لایت و سبک‌تر بودن این نسخه، بخوان که اون رو روی گوشی‌هاشون داشته باشن. اگر شما هم از این دسته از کاربران ios هستین، پیشنهاد مناسبی برای شما داریم. در سال های اخیر tencent نقشه‌های کوچیک‌تر با لگ و ایستایی کمتر معرفی کرده که شما می‌تونین از اون‌ها استفاده کنین. برای مثال livik برای شما همون کاربرد پابجی موبایل لایت رو خواهد داشت. تجربه‌ی نقشه‌های کوچیک‌تر و بازی سبک‌تر در این صورت برای کاربران ios ممکن خواهد بود.

خرید یوسی برای بازی پابجی

خرید یوسی . بی سی پابچی لایت برای بازی پابجی اهمیت زیادی داره. ممکنه بعضی کانال‌های تلگرامی از طریق غیرمعتبر سعی در فروش یوسی داشته باشن و بعد از فروش و دریافت مبلغ از شما، حتی جوابتون رو ندن! توصیه می‌کنیم از جای معتبری مثل پابجی پی یوسی بخرید تا از امنیت هزینه‌ای که کردین مطمئن باشین. برای این کار تنها لازمه به بخش خدمات بازی‌ها در منوی بالایی برید و خرید یوسی رو انتخاب کنین. هر تعداد یوسی با قیمت‌‌های مختلف که نیاز داشته باشین، به صورت معتبر در این قسمت برای شما وجود داره.

جمع‌بندی

نسخه پابجی موبایل لایت برای ios ، چیزیه که بسیاری از کاربران ios منتظرش بودن. این نسخه سبک‌تره و لگ و ایستایی کمتری به نسبت نسخه اصلی داره. متاسفانه باید گفت این نسخه به احتمال خیلی خیلی زیاد هرگز منتشر نخواهد شد. با این حال اگر کاربر ios هستین و چنین تجربه‌ای رو دوست دارین، می‌تونین از نقشه‌های کوچک تر livik استفاده کنین.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه