چگونه ping و FPS را در PUBG Mobile بررسی کنیم؟

چگونه ping و FPS را در PUBG Mobile بررسی کنیم؟

نحوه بررسی ping و FPS در PUBG Mobile

PUBG Mobile یک بازی بتل رویال بسیار محبوب با پایگاه کاربری قابل توجهی است. با این حال، برای به دست آوردن بهترین تجربه و لذت بردن از بازی، بازیکنان باید FPS خوب و پینگ مناسب داشته باشند.

این دو عامل تعیین کننده برای تضمین گیم پلی روان هستند. از این رو، برخی از بازیکنان مایلند FPS خود را کنترل کنند و در طول مسابقات پینگ کنند.

در این مقاله به نحوه بررسی FPS و ping در PUBG Mobile توسط بازیکنان می پردازیم.

 

نحوه بررسی پینگ و FPS در PUBG Mobile


ping

پینگ به تأخیر شبکه بین مشتری و سرور اشاره دارد. ping کم برای داشتن تجربه ای بدون تاخیر ضروری است و این رقم در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش قابل مشاهده است. کاربران می توانند پینگ خود را در هر نقطه از زمان در طول بازی بررسی کنند.


FPS

FPS یا Frame Rate تعیین می‌کند که بازی چقدر روان روی دستگاه اجرا شود. در PUBG Mobile، بازیکنان این گزینه را دارند که این را تنظیم کنند. با این حال، این نیز بر اساس ظرفیت گوشی است. هیچ راه مستقیمی برای اندازه گیری FPS دقیق در بازی وجود ندارد، که ویژگی های نظارت بر FPS را ندارد.

چندین تولیدکننده موبایل، خدمات کاربردی خود را برای بررسی FPS در بازی به کاربران ارائه می دهند – مانند Game Turbo در گوشی های Xiaomi/Redmi و Perf Z و Gamebooster برای دستگاه های سامسونگ.

چندین برنامه شخص ثالث وجود دارد که FPS را در بازی نشان می دهد. با این حال، استفاده از چنین برنامه هایی هرگز توصیه نمی شود.

 


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت