5 مورد از بهترین شخصیت های Free Fire MAX برای بالا بردن رتبه

5 مورد از بهترین شخصیت های Free Fire MAX برای بالا بردن رتبه

شخصیت‌های Free Fire MAX می‌توانند به rush gameplay و بالابردن رتبه کمک کنند

Free Fire MAX یکی از عناوین برتر در رده بتل رویال در فروشگاه های اپلیکیشن پیشرو است. گرافیک با کیفیت HD و توانایی اجرای روان بر روی دستگاه های ارزان قیمت به آن کمک کرده است تا به یک بازی موفق BR تبدیل شود.

گیمرها می توانند دینامیک نسل بعدی و عناصری را که در سایر عناوین بازی موجود نیست، تجربه کنند.

توسعه دهندگان بیش از 30 شخصیت مختلف با توانایی های منحصر به فرد اضافه کرده اند. این مهارت‌های ویژه برای بازیکنانی که به دنبال ارتقای رتبه‌های خود یا تغییر به سمت گیم‌پلی تهاجمی هستند، مفید است.

شخصیت های Fire MAX رایگان

1)Dasha

شخصیت داشا یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به عنوان Free Fire MAX است. این شخصیت دارای یک مهارت غیرفعال به نام Partying On است و توانایی های متعددی را به کاربران ارائه می دهد. این مهارت به آن‌ها کمک می‌کند تا حداکثر نرخ پس‌زدگی و تجمع پس‌زدگی را تا 6 درصد در سطح ارتقای اولیه کاهش دهند.

با این کار، بازیکنان می توانند در نبردهای میان برد و دوربرد بیشتری پیروز شوند و مبارزات اسلحه ADS خود را در برد نزدیک بهبود بخشند. توانایی های دیگر شامل کاهش آسیب سقوط تا 30٪ و زمان صرف شده برای بهبود پس از سقوط تا 60٪ است.


2) Xayne

Xayne یکی از جذاب ترین و محبوب ترین شخصیت های بازیکنان تهاجمی است. مهارت او در Xtreme Encounter نقش مهمی در درگیری های مسلحانه در موقعیت های 1v3 و 1v4 ایفا می کند.

با کمک این مهارت، بازیکنان می توانند تا 80 اسب بخار را به طور موقت دریافت کنند. علاوه بر این، این شخصیت همچنین 40٪ آسیب اضافی به دیوارهای غبار وارد می کند.

HP اضافی دریافتی می تواند به کاربران کمک کند تا حریفان بیشتری را از مسابقه حذف کنند و به سرعت به رتبه های بالاتر برسند. آنها می توانند این شخصیت را با 499 الماس از فروشگاه درون بازی خریداری کنند.


3) Dimitri

دیمیتری در آپدیت های اخیر Free Fire MAX معرفی شد. این شخصیت دارای مهارت چشمگیری به نام Healing Heartbeat است که شبیه مهارت دی جی الوک است. بازیکنان می توانند برای محافظت از هم تیمی های خود در برابر حملات دشمن، از توانایی در فشارهای رتبه ای استفاده کنند.

این مهارت به کاربران کمک می کند تا یک منطقه درمانی به قطر 3.5 متر ایجاد کنند. آنها می توانند به داخل منطقه رفته و 3HP در ثانیه را بازیابی کنند.

گیمرها می توانند شخصیت را به سطوح بالاتر ارتقا دهند تا ترمیم بهبودی را بهبود بخشند و دوره خنک شدن را کاهش دهند.


2) Chrono

Chrono همچنین گزینه ای مناسب برای بازیکنانی است که به دنبال یافتن شخصیتی برای انجام بازی های rank push و rush هستند. شخصیت Chrono بر اساس فوتبالیست معروف کریستیانو رونالدو ساخته شده است که مهارت او Time Turner نام دارد و یک توانایی فعال است.

با این توانایی، گیمرها می توانند یک میدان نیروی غیرقابل نفوذ ایجاد کنند. میدان نیرو قادر است تا 600 آسیب از حریف را مسدود کند. علاوه بر این، سرعت حرکت نیز تا 15 درصد بهبود یافته است که درگیری های اسلحه ای بازیکنان را در میدان جنگ افزایش می دهد.


1) DJ Alok

DJ Alok شخصیت مورد علاقه طرفداران در Free Fire MAX برای گیم پلی رنک فشار و عجله است. Drop the Beatskill او برای بازیکنانی با گیم پلی تهاجمی مناسب است و با گیم پلی غیرفعال در موقعیت های مختلف فشار رنک سازگار می شود.

این مهارت به کاربران این امکان را می دهد که یک هاله شفابخش 5 متری ایجاد کنند که در آن می توانند سلامت خود را با 5 اسب بخار در ثانیه بازیابی کنند. در سطح ارتقای اولیه، این مهارت 5 ثانیه طول می کشد.

همراه با بهبود، سرعت حرکت متحد تا 10٪ در سطح ارتقای اولیه افزایش می یابد.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت