BTR Ryzen از رقابت PUBG Mobile جدا شد

BTR Ryzen از رقابت PUBG Mobile جدا شد

PUBG Mobile خود را برای فصل جدید با Pro League 2022 آماده می کند، در حالی که مسابقات مقدماتی برای مناطق مختلف در حال حاضر در حال انجام است یا قبلاً به پایان رسیده است. با این حال، درست قبل از شروع مراحل لیگ، محمد “رایزن” آلبی، ستاره بیگترون RA اعلام کرد که برای مدتی از صحنه رقابت فاصله می گیرد. در حال حاضر، رایزن اعلام نکرده است که چه زمانی از وقفه خود باز خواهد گشت.

سفر طولانی رایزن با Bigetron Esports مطمئناً رنگ های زیادی به صحنه ملی و بین المللی PUBG Mobile بخشیده است. او تمام تروفی های رقابتی رسمی PUBG Mobile را با بیگترون رد بیگانگان به دست آورده است. اکنون زمان آن است که محمد “رایزن” آلبی بدهد. اظهارات او مبنی بر اینکه او رسماً در حال استراحت از دنیای رقابتی PUBG Mobile است. از وقت ارزشمند شما متشکرم. استراحت خوبی داشته باشید، Ryzen. امیدوارم به زودی برگردید.”

رایزن اخیراً در خبرها بوده است. چند هفته پیش شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد رایزن و بیگترون منتشر شد. زمانی که رایزن قرارداد جدیدی را امضا کرد، حل و فصل شد.


فهرست BTR برای PUBG Mobile Pro League S5

پس از وقفه Ryzen، فهرست فعلی Bigetron RA دارای اعضای زیر است:

1) Luxxy – ساخت Bagus Prabaswara

2) Zuxxy – ساخته شده Bagas Pramudita

3) بالا – محد ارس

4) مایع – Leander Deusfiel

یکی دیگر از بازیکنان Bigetron، Uhigh ، در حال حاضر به صورت قرضی در Geek Fam مالزی برای بازی های SEA، که از 12 تا 23 می در هانوی، ویتنام برگزار می شود، حضور دارد.

Bigetron RA یکی از برترین تیم‌های PUBG نه تنها در اندونزی بلکه در سایر نقاط جهان است. این تیم از سال 2018 همیشه در صحنه ورزش های الکترونیکی PUBG Mobile حضور داشته است و بیش از نیمی از مسابقات رسمی را برده است.

متأسفانه، عملکرد تیم در یک سال گذشته ضعیف بوده است و نه تنها نتوانسته است هیچ جامی را کسب کند، بلکه در مسابقات PMGC نیز موفق نشده است. یک تغییر فهرست نیز انجام شد، با خروج Microboy و پیوستن Uhigh و Liquid. با این حال، این تیم نتوانست به فینال بزرگ PMGC 2021 واجد شرایط شود.

مراحل لیگ پنجمین دوره لیگ برتر – اندونزی فصل پنجم از اسفندماه آغاز می شود. در مجموع 20 تیم، از جمله 16 فینالیست از PMPL S4 و چهار تیم واجد شرایط از Qualifiers، در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

با رفتن رایزن، دیدن اینکه کدام چهار بازیکن نماینده اندونزی در بازی‌های SEA هستند یا اینکه BTR جایگزین رایزن برای PMPL خواهد شد بسیار جذاب خواهد بود .

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت