pubg mobile ماه رمضان را با افطار جشن می گیرد

ماه مبارک رمضان این فرصت را به ارمغان می آورد که با اطعام افطاری و یا با دادن کیسه های جیره به نیازمندان خیریه شده و حس همبستگی را در جامعه مسلمانان القا می کند. در این ماه، PUBG Mobile، یکی از برندهای مطرح در ورزش های الکترونیکی کشور، کمپین افطاری را در شش شهر در سراسر کشور راه اندازی کرد تا روح ماه را جشن بگیرد.

غول ورزش‌های الکترونیک و بتل رویال همچنین یک تبلیغ ویدیویی دیجیتال را برای جشن گرفتن معنویت ماه منتشر کرد که شامل شعار “جوخه برای گنج” و همچنین یک سری وب کوتاه درباره دوستانی است که دوستشان را دوست دارند. بیایید از قدرت همبستگی و کار گروهی برای کمک استفاده کنیم. مرحله سختی در زندگی PUBG MOBILE از اینفلوئنسر معروف جنید اکرم دعوت کرد تا در مراسم افطاری کراچی که در جاده طارق و کلیفتون در میان جاهای دیگر برگزار می‌شد، شرکت کند، در حالی که سایر بازیکنان محبوب بازی برای پیوستن به مراسم افطاری دعوت شدند. شهرستانها دعوت شدند.

ماه مبارک زمان مناسبی برای تفکر در مورد حکمت و دستورالعمل های خود در مورد چگونگی زندگی بهتر برای دیگران است. PUBG MOBILE نمونه کاملی از این است که چگونه یک برند ورزش های الکترونیکی و بازی می تواند خود را در چنین فعالیت هایی برای انتشار پیام حمایت و همبستگی غرق کند. این برند به ویژه اهمیت این ماه و اهمیت آن را برای مردم کشور با پذیرایی از افراد کم برخوردار درک می کند.

این برند همچنین نشان داد که چگونه دادن آرزوهای زیبا، احساسات و پیام های امید به کسی می تواند نوعی هنر باشد. PUBG Mobile روی بازپرداخت به جامعه تمرکز کرده است، خواه این یک عمل کوچک مهربانانه باشد یا یک اقدام بزرگ.

ماه رمضان به ما می آموزد که قدردان داشته هایمان باشیم و به یاد افراد کم برخوردار باشیم. چنین ابتکاری توسط یک برند پیشرو بازی نشان می دهد که نه تنها در بین جوانان محبوب و محبوب است، بلکه صنعت میلیاردر در کشور نیز در حال رونق است.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که به اختصار به آن پابجی PUBG گفته می شود از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال است

PlayerUnknown’s Battlegrounds

شهرت این بازی بتل رویال، با عرضه‌اش روی کنسول‌های خانگی و تلفن‌های همراه هوشمند، دو چندان شد. انتشار برای iOS و اندروید، پابجی را به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل و محبوبیت ژانر بتل رویال را دو چندان کرد.  از همه مهم‌تر اینکه بازی PUBG با معرفی بتل رویال آینده صنعت بازی را دستخوش تغییر و تحول کرد طوری که امروز عناوین بتل رویال ریز و درشتی در سبک‌های مختلف ساخته و عرضه شده است. علی رغم محبوبیت بسیار بالای پابجی و شناخت آن بین اقشار جامعه‌ی گیمرها، واقعیت‌های جالبی در مورد این بازی وجود دارد که ممکن است از آن‌ها بی خبر باشید.

معرفی بازی پابجی

پابجی محبوب ترین بازی بتل رویال

بازی پابجی اولین بار در مارس سال 2017 از طریق بخش Early Access استیم برای کامپیوتر عرضه شده. نسخه کامل آن هم دسامبر همان سال عرضه شد. این بازی بعدا در سپتامبر 2018 به صورت رسمی برای ایکس باکس وان هم عرضه شد. پورت پلی استیشن 4 بازی و یک نسخه رایگان از آن هم مخصوص موبایل‌ها در سال 2018 عرضه شد. پابجی یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های دنیا محسوب می‌شود که تا تیر 1397، بیش از پنجاه میلیون نسخه از آن به فروش رفته و با در نظر گرفتن نسخه موبایل، بیش از 400 میلیون بازیکن دارد.

انتشار بازی پابجی در سال 2016، سبک جدیدی از بازی‌های کامپیوتری وارد بازار شد و آن هم بتل رویال نام داشت. با استفاده از این سبک، بعدها بازی‌هایی نظیر فورتنایت و Call of Duty: Mobile  هم وارد بازار شدند.

بازی در سبک بتل رویال بدین شکل است که شما در یک نقشه به همراه 99 نفر دیگر حضور دارید. و باید سعی کنید تا بصورت تک نفره یا در تیم‌های دو نفره یا چهار نفره به مبارزه با یکدیگر بپردازید. آخرین شخص یا آخرین تیمی که زنده ماند، برنده مسابقه خواهد بود. نقشه بازی بسیار بزرگ است و در ابتدا شما در هواپیما حضور دارید که باید با چتر نجات روی زمین فرود بیایید. در ابتدا هیچ سلاحی ندارید؛ پس باید به سرعت جعبه‌ها و خانه‌ها را جستجو کرده و دنبال اسلحه، مهمات، کوله پشتی و جلیقه بگردید. هنگام فرود آمدن در مکان‌های شلوغ، اولین کسی که اسلحه پیدا کند شانس بیشتری برای نجات پیدا کردن از آن مخمصه دارد.

همانطور که اشاره کردیم نقشه بازی بسیار وسیع است؛ اما چطور این قضیه کنترل می‌شود؟ در بازی منطقه ای داریم به اسم Safe Zone که هر چند دقیقه یک بار به شکل دایره روی نقشه ظاهر می‌شود. این دایره محلی‌ست که بازیکنان باید در آن جمع شوند و اگر از آن عقب بمانند، به مرور میزان سلامتی آنان کاهش می‌یابد. پس بزرگ بودن نقشه همیشگی نیست و با گذر زمانف کوچک و کوچک‌تر می‌شود تا بازیکنان زودتر همدیگر را پیدا کرده و مبارزه کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت